Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
De lucht zorgt hier voor een filmisch effect - een beetje jaren 70 gevoel - en ik vind dat wel geslaagd ... al zou er misschien wel een stukje lucht af mogen voor mij zodat de aandacht helemaal naar de bloemen gaat. 't Is maar een suggestie
gaf een detailopname van alleen de voorgrond geen beter effect? De zonnestralen hebben een waas over alle elementen verspreid, zoals philitalia in andere termen weergeeft.. Ook dit is maar een idee hé, ik was niet ter plaatse op dat moment.
De lucht zorgt hier voor een filmisch effect - een beetje jaren 70 gevoel - en ik vind dat wel geslaagd ... al zou er misschien wel een stukje lucht af mogen voor mij zodat de aandacht helemaal naar de bloemen gaat. 't Is maar een suggestie
Kan ik mij wel in vinden.... sfeervol maar een klein reepje lucht mag er wel vanaf..
gaf een detailopname van alleen de voorgrond geen beter effect? De zonnestralen hebben een waas over alle elementen verspreid, zoals philitalia in andere termen weergeeft.. Ook dit is maar een idee hé, ik was niet ter plaatse op dat moment.
Ik heb ook wat detailopnames, maar vond deze persoonlijk minder geslaagd. Het filmisch effect was zo bedoeld, maar snap dat het niet voor iedereen weggelegd is!
Dankjewel iedereen voor de feedback!
bouk, zeker terechte opmerking... ik maak me nogal vaak schuldig aan het 'zonder zonnekapje' op stap gaan...
Comment