Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
aandacht trekkend dreigend beeld met opvallend heldere achtergrond; passende uitsnede.
de kleur van het water komt me wat artificieel over.
Knap geheel.
Moo locatie - ik begrijp dat je het onweer wat dramatischer wou maken - doen we allemaal wel eens - maar nu heb je een opvallende halo langsheen de bergflanken (vooral aan linkerkant- maar ook wel aan rechterkant)
Groet
Peter
Moo locatie - ik begrijp dat je het onweer wat dramatischer wou maken - doen we allemaal wel eens - maar nu heb je een opvallende halo langsheen de bergflanken (vooral aan linkerkant- maar ook wel aan rechterkant)
Groet
Peter
Bedankt voor de reactie, ik ben eens gaan kijken hoe dat komt. Blijkbaar komt dit door een standaard sky selection waarop de belichting donkerder is gemaakt met -24 in LRC, enig idee hoe je de lucht donkerder kan maken zonder dat effect?
Canon R6 MII / Canon RF 24-105mm f/4 L / Canon RF 70-200 f/4 L
Ik heb geen kennis van LRC - staat niet op mijn PC - maar ik denk dat er - net als voor elke andere software - online wel tutorials te vinden zijn hoe je die selectierandjes kan wegwerken
het zal je wat meer tijd kosten - succes
Peter
Comment