Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zoniënwoud

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Zoniënwoud

!...!

alle kleuren van de regenboog!
    mooi in beeld gebracht
    mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
    nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
    https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

Comment

Een mooi kleurenspel....

Jammer dat je zelf nog op geen enkele topic hebt gereageerd op deze pagina.. Sommige mensen lijken het zwaartepunt alleen te leggen op het plaatsen van hun eigen topic en wachten dat anderen de moeite nemen om te reageren en ik zie ze zelf weinig op anderen reageren, wij zijn met zijn allen het forum en willen we dat in stand houden zouden we daar best bewust van mogen zijn.

Rob,

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door natuurfreak Bekijk bericht
        Een mooi kleurenspel....

Jammer dat je zelf nog op geen enkele topic hebt gereageerd op deze pagina.. Sommige mensen lijken het zwaartepunt alleen te leggen op het plaatsen van hun eigen topic en wachten dat anderen de moeite nemen om te reageren en ik zie ze zelf weinig op anderen reageren, wij zijn met zijn allen het forum en willen we dat in stand houden zouden we daar best bewust van mogen zijn.

Rob,
        Ik volg volmondig
        Peter
        mijn website : klik

Comment

Een mooi kleurenspel....

Rob,
          En bij mij juist andersom...
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht

En bij mij juist andersom...
            grt,bouk.
            Dat is zeker waar, het woord Altruïsme hoef ik jou niet uit te leggen

Comment

Een mooi kleurenspel....

Rob,
              IK reageer wel, toevallig niet op dit item en niet zoveel. Wat is hier op BD een goede reactie?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Marsje Bekijk bericht
                Wat is hier op BD een goede reactie?
                In z'n algemeenheid:

De ultieme goede reactie is een reactie/mening van de kijker die opgeschreven wordt, dat is het idee van een forum. Natuurlijk hoef je niet op elke topic te reageren, maar gewoon een gezonde balans tussen plaatsen en reageren is toch best fijn voor iedereen... Ik zie toch een aantal mensen bijna alleen topics plaatsen en nauwelijks reageren. Maar goed, jij herkent je hier niet in, dus wellicht gaat er bij iemand anders een lampje branden die dit leest. Het is bedoelt als bewustwordingsproces en een stukje zelfreflectie... 'Wij zijn met z'n allen het forum' en willen we dat dit nog een tijd bestaat hebben we m.i. ook de taak om er energie in te steken, of is het alleen maar nemen en niet geven, die vraag mag ieder voor zichzelf beantwoorden.

Ik heb er nu wel genoeg over gezegd, punt.

Rob,

Comment

In z'n algemeenheid:

De ultieme goede reactie is een reactie/mening van de kijker die opgeschreven wordt, dat is het idee van een forum. Natuurlijk hoef je niet op elke topic te reageren, maar gewoon een gezonde balans tussen plaatsen en reageren is toch best fijn voor iedereen... Ik zie toch een aantal mensen bijna alleen topics plaatsen en nauwelijks reageren. Maar goed, jij herkent je hier niet in, dus wellicht gaat er bij iemand anders een lampje branden die dit leest. Het is bedoelt als bewustwordingsproces en een stukje zelfreflectie... 'Wij zijn met z'n allen het forum' en willen we dat dit nog een tijd bestaat hebben we m.i. ook de taak om er energie in te steken, of is het alleen maar nemen en niet geven, die vraag mag ieder voor zichzelf beantwoorden.

Ik heb er nu wel genoeg over gezegd, punt.

Rob,
                  ok, punt gemaakt

Comment

Mooi die kleuren richting de blauwe lucht.
                    Mvg.

Comment

Working...
                    X