Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: Trollenwandeling in De Schorre (Boom) op 12 april 2025.
Een horizontale flip kijkt voor mij lekkerder weg...
Nu is het van links onder naar boven - het lichtste deel -, uitgaand wordt geblokkeerd. De mensen die gewoon zijn om van rechts naar links te lezen.......... zouden het wel kunnen waarderen.
Een horizontale flip kijkt voor mij lekkerder weg...
Nu is het van links onder naar boven - het lichtste deel -, uitgaand wordt geblokkeerd. De mensen die gewoon zijn om van rechts naar links te lezen.......... zouden het wel kunnen waarderen.
poging ondernomen
vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Mooi Zeeuws landschap ik prefereer het origineel omdat dit de situatie weergeeft zoals je ze echt waargenomen hebt. (Het blauw in de up vind ik ook wat erover, een azuurblauwe Oosterschelde heb ik nog nooit gezien liever het naturel uit de eerste foto)
Comment