Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: Trollenwandeling in De Schorre (Boom) op 12 april 2025.
Zal eerder een bewerking zijn in post waarbij 2 foto's gebruikt worden (in lagen)
Bij een echte dubbele belichting in de camera klik je 2 keer maar je hebt uiteindelijk slechts 1 foto op je kaartje ... - of denk ik fout ?
Peter
Zal eerder een bewerking zijn in post waarbij 2 foto's gebruikt worden (in lagen)
Bij een echte dubbele belichting in de camera klik je 2 keer maar je hebt uiteindelijk slechts 1 foto op je kaartje ... - of denk ik fout ?
Peter
Hello Peter, Je kunt bij verschillende camera's alles instellen, zodat je ook elke foto apart houdt, bovenop de combinatie. En ik heb gelezen dat je ook van een bestaande foto kunt vertrekken en daarbovenop iets 'leggen', dat je op voorhand ziet op het schermpje van jouw camera. Maar dat zit bij mij nog in het verlangenlijstje.
Dag Sien, ik vind het tof dat jij je ook aan dit soort dingen waagt. Jij durft ook alles, hé.
Groetjes,
Xavier
Canon R6 + 60D en enkele stukken glas (Ook een GSM...)
Sinds mijn pensioen, medewerker en nu ook bestuurslid.
Laat de commentaren maar komen.
Comment