Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De kale berg rust.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• De kale berg rust.

_DSC6311-bewerkt-bewerkt-bewerkt-bewerkt by Jan Berckmans, on Flickr

Een leuke breinbreker ! M.a.w. ik twijfel...
    Enerzijds vind ik het idee erg creatief en het resultaat houdt zeer lang mijn aandacht vast... je creëert een boeiend en ongewoon landschap !
    Anderzijds is het misschien iets te... euh... onwerkelijk. Hoe het komt weet ik niet onmiddellijk - heel misschien door het felle contrast ? Misschien teveel ? Misschien de lichtvlekken meer laten uitdienen ?
    In elk geval een knappe plaat !

Greetz, Kariboe
    * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
    Euh... deze quotering is zeer subjectief !

Comment

Mooie foto, typisch in jouw stijl, je bewerkingen zijn niet meer zo opvallend als in je oudere foto's
      Ik vind hem mooi, sfeervol, een typische jancarbon foto.
      Nikon D3300 - Nikon D7200

Comment

Speciaal; de afwisselende verlichte en duistere zones leiden tot een mysterieuze en dreigende sfeer die de kijker langer doen kijken (naar een veilig onderkomen?)
        persoonlijk: omdat het beeld te groot op mijn scherm verscheen, heb ik doorgeklikt naar Flickr waarna ik het ganse beeld kreeg op zwarte achtergrond. Dan leek met de donkere zone buiten het dorp te overheersend t.o.v. het dorp zelf. Wanneer ik uitvergrootte, kon ik het dorp alleen op het scherm krijgen en dat beeld beviel me heel wat beter.
        Maar als geheel: bijzonder beeld dat me tot nadenken aanzette.
        mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
        nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
        https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

Comment

Aparte bewerking maar dat zijn we ondertussen gewoon van jou
          Kwestie van deze afbeelding, want foto wil ik het niet noemen, is er qua echtheid wel dik over
          En toch spreekt de afbeelding me wel aan, bvb in een fictieverhaal zou deze zeker passen, bvb ala Harry Potter, ...
          De Melkweg die je er ook nog eens in hebt gestopt is net wat teveel van het goede.
          Maar in ieder geval een herkenbaar beeld dat als we dit zien meteen weten door wie deze geplaatst is, leuk

grts
          Sieg
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Working...
          X