Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sun Flare

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Dag Patrick.
    Ten eerste: keimooie foto, ik ben sowieso al een fan van flare en dan nog die pelikaan daar netjes in - toppie!
    Ikzelf heb een lange, heel drukke periode achter de rug. Een beetje de aard van het beestje, maar ik ben nu wel mijn leven aan het beteren. Ik zal nooit de tijd hebben om echt veel reacties te plaatsen, maar doe mijn best.
    Interessante opmerking overigens van Peter (Blauwzwart): ik ben ook lid van een fotosite waar het verwacht wordt dat je per geplaatste foto 3 eerlijke, uigebreide, constructieve feedbacks geeft op andere foto's. Doe ik dat langere tijd niet, krijg ik een heel vriendelijke mail van de beheerder om even te checken of alles OK is en dat het hun opgevallen is dat mijn activiteit wat minder is geweest. Dan wordt daar heel aangenaam over gecommuniceerd en dit motiveert sterk om toch weer een tandje bij te zetten. Dat is nog maar één keer gebeurd trouwens, ook in deze voorbije hectische periode. Misschien iets voor de moderatoren hier om te overwegen?
    Wat je besissing betreft, Patrick: ik hoop dat je erop terugkomt. Misschien brengt je beslissing wel een verandering teweeg.
    Het was in ieder geval fijn je te ontmoeten en je mooie foto's te zien en nuttige commentaren te lezen. Maar wat mij betreft: blijf toch nog maar eventjes
    Hartelijke groet, Ingrid.
    Ingrid Vekemans Photography
    Kleinschalige Fotografieworkshops, Fotosafari's en Privé Coaching
    http://www.ingridvekemans.com

Comment

Hoi Patrick " je verhaal is spijtig genoeg een waarheid als een koe"....ook ik heb vorig vanaf maart afgehaakt op bd met posten en commentaar te geven...Als ik de berichten die hier op dit item gepost worden lees, dan denk ik eigenlijk ook wel dat jou foto's (dik verdiend natuurlijk) toch wel veel bijval hadden...maar het is niet meer zoals vroeger natuurlijk...ook een reden dat ik dit jaar geen sponsoring meer betaalde....maar wel opnieuw aan het posten en reageren ben....dagelijks kijk ik meerdere keren bij "nieuwe berichten" en tracht daar toch in eender welk topic mijn gedacht te plaatsen...maar mijn kennis reikt meestal theoretisch niet ver genoeg om een zinvolle reactie (en geen kudde achtige ...mooi....) te plaatsen...Omdat fotograferen voor mij een passie is en me volledig laat leiden door mijn gevoel op het moment van de klik en niet door een of andere cursus....maar goed dit terzijde natuurlijk...ook ik ben voorstander van als je een foto post je eerst enkele reacties zou moeten geplaatst hebben...ik ken hier mensen die regelmatig een foto posten maar waar ik nooit ergens enige reactie kon van lezen...dit moeten ze toch trachten te vermijden....verder is de Hall of fame volledig aan zijn oorspronkelijk doel en naam voorbijgestreefd ...zeker geen fotografie forum meer waardig....oke...dit weten de meesten ook al wel ...helaas hogerhand ziet men dat anders...Tot slot zou ik je graag willen vragen om op je beslissing om het forum te verlaten terug te komen...je kennis, je passie voor jou soort fotografie is van topkwaliteit...ongelooflijk dikwijls probeerde ik in de nabewerking en in the field dingen van jou fotografie in me op te nemen ...waarvoor dank....Groeten Freddy
      https://fredor2.wixsite.com/portfolio-freddy-1

Comment

Het doet mij echt plezier al die mooie reacties te lezen , het treft mij ! en ik voel mij vereerd dat ik toch voor vele mijn steentje heb bijgedragen , ik heb altijd graag mijn kennis gedeeld en zo weer iemand geholpen om beter te worden in zijn hobby . Maar voorlopig zal ik niet terugkomen . Miss ooit wie weet !

Comment

Ik ben per toeval op deze post beland na net terug te komen op het forum na maanden afwezigheid om dezelfde reden als die jij aanhaalt.
          ik heb enkele jaren consequent 90% van alle Posts in “Dieren” van commentaar voorzien (in de andere rubrieken kwam ik per uitzondering) maar ik ergerde me ook aan alle collega’s die posten maar nergens iets achter laten…
          Nu stilletjes herbegonnen, maar ik vrees ervoor.
          Nochtans veel geleerd hier.

Prachtige foto trouwens.
          Groeten,
          Fabrice,
          Vergeet niet te kijken als je fotografeert...

Comment

Dat gevoel heb ik ook bommasien. Moet ik iemand die beter is als mezelf gaan vertellen hoe hij een foto moet maken? Prachtige foto trouwens.

Comment

Patrick

Ook ik heb jouw pareltje - want dat zijn ze stuk voor stuk, jouw foto's! - over het hoofd gezien...
              Ik maak me er ook heel dikwijls schuldig aan. Aan het niet-reageren... jammer, want het is van mijn kant zeker geen kwade wil of nonchalance...
              Laat ons zeggen - zonder misbruik te willen maken van mijn beperking - dat ik ehm... nogal een warhoofd ben en 'overal en nergens' ben. Ik ga dan in bepaalde periodes massaal reageren en en andere periodes kom ik er precies niet aan toe...

Dit buiten beschouwing gelaten verdient deze foto wel absoluut lovende commentaren, want wat een exemplaar alweer...

Ook zou ik het heel jammer vinden jouw mooie foto's te moeten missen, want ookal blijft een reactie soms uit, ik geniet wel van iedere foto die jij post...
              Ik hoop dus stiekem dat je het toch niet kan laten en hier gewoon lekker blijft hangen .

Groetjes
              Jolien

Comment

Working...
              X