Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
de sneeuw is geel of iets in die aard maar zeker geen wit . Ik heb eens de moeite gedaan om hier de WB juist te zetten , gewoon klikken op de sneeuw waar het wit zou moeten zijn en dan kwam ik tot dit resultaat . nu ziet de sneeuw er wit uit en heel lichtjes blauw in de schaduwen op mijn scherm (die gekalibreerd is ) , er zit eigenlijk zelfs ook nog een groenzweem in . Als jou scherm niet goed staat zie jij dat niet maar al de anderen wel , best eens de foto's naast elkaar houden , omgekeerd is het ook zo ,als je scherm niet goed staat zie jij onze foto's ook niet correct
Comment