Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
De kruisvest Brugge ? Ik denk dat Bouk links bedoeld , maar ik weet dat dit gezichtsbedrog is ,die bomen staan gebogen over het water ,knap belicht
idd Sint-Janshuismolen op het parcours van de Wintergloed wandeling
de lichtpalen links staan wel vrij recht - daar heb ik me wel beetje op gebaseerd.
Die in het midden heeft een duw gekregen denk ik - ik zal het doorgeven naar stad Brugge Bouk
Thx voor het schrijven
Mooi, het licht links trekt nogal de aandacht maar veel andere mogelijkheden om dat te ontwijken zie ik niet, behalve dan in portretstand maar dan komt de molen werd vrij krap in beeld
Comment