Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cap Gris Nez

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Oordeel] Cap Gris Nez

Cap Gris Nez

Moi al heeft de lucht een wat vreemde kleur...?
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Tom ik vind hem heel mooi mits een paar kleine aanpassingen , de lucht oogt te warm tov de voorgrond en het geheel mag iets levendiger ,ik heb hem eens binnengehaald en een paar lichte aanpassingen gedaan als vb wat ik wil zeggen , je mag gerust die link terug verwijderen (of ik ) en je eigen visie plaatsen , via je tiff of raw versie zal dat ook mooier uitgevoerd worden
      de foto vind ik mooi gedetailleerd en ook de compo mooi gekozen , dat plaatsje waar die mensen staan heb ik ook onlangs gestaan stond jij toevallig daar met je drone ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
        Tom ik vind hem heel mooi mits een paar kleine aanpassingen , de lucht oogt te warm tov de voorgrond en het geheel mag iets levendiger ,ik heb hem eens binnengehaald en een paar lichte aanpassingen gedaan als vb wat ik wil zeggen , je mag gerust die link terug verwijderen (of ik ) en je eigen visie plaatsen , via je tiff of raw versie zal dat ook mooier uitgevoerd worden
        de foto vind ik mooi gedetailleerd en ook de compo mooi gekozen , dat plaatsje waar die mensen staan heb ik ook onlangs gestaan stond jij toevallig daar met je drone ?
        Hey, ik kan de link niet openen. Moet je zeker niet verwijderen, altijd leuk om eens een andere kijk te hebben. Ik heb overigens wel met de lucht wat gespeeld met de schuivertjes dus wss iets te veel.
        Als je er stond in allerheiligenverlof kon ik dat zijn ja

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TomBelgium Bekijk bericht

Hey, ik kan de link niet openen. Moet je zeker niet verwijderen, altijd leuk om eens een andere kijk te hebben. Ik heb overigens wel met de lucht wat gespeeld met de schuivertjes dus wss iets te veel.
          Als je er stond in allerheiligenverlof kon ik dat zijn ja
          Ik heb gewoon de lucht apart genomen en de WB wat koeler gezet en alles wat levendiger gemaakt meer niet ,kan je doen zonder voorbeeld ook

Comment

Working...
          X