Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
We wachten alleen nog op de flessen.
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk berichtMooi, maar een beetje breder had waarschijnlijk beter geweest.
Ik heb de onhebbelijke gewoonte om me aan de 2x3 verhouding te houden, het originele formaat van mijn beelden. In portret-stand is dit te smal voor het menselijk oog Daarom zou ik moeten overgaan naar 3x4 bij verticale beelden. Tot nu heb ik dat nagelaten, maar ik beloof mijn leven te beteren en de wijsheid uit de boeken en de raadgevingen van de BD-leden op te volgen (enfin, proberen toch)
thanks voor de reminder.mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk bericht
akkoord.
Ik heb de onhebbelijke gewoonte om me aan de 2x3 verhouding te houden, het originele formaat van mijn beelden. In portret-stand is dit te smal voor het menselijk oog Daarom zou ik moeten overgaan naar 3x4 bij verticale beelden. Tot nu heb ik dat nagelaten, maar ik beloof mijn leven te beteren en de wijsheid uit de boeken en de raadgevingen van de BD-leden op te volgen (enfin, proberen toch)
thanks voor de reminder.
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment
Comment