Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
toch vind ik het apart ,maar de compo kon beter , miss een stukje eraf onderaan tot ong juist tegen dat donkere vlak onder dit ding dus juist boven die schelpjes ,de wolken zou ik dan de hooglichten wat verlagen zodat de wolken iets meer dreigender worden (zonder overdrijven )
Tof, bedankt voor de feedback. Voor de compositie heb ik me bewust braaf gehouden aan de regel van derden. Vroeg of laat zal ik wel meer out of the box beginnen denken qua compositie :-)
toch vind ik het apart ,maar de compo kon beter , miss een stukje eraf onderaan tot ong juist tegen dat donkere vlak onder dit ding dus juist boven die schelpjes ,de wolken zou ik dan de hooglichten wat verlagen zodat de wolken iets meer dreigender worden (zonder overdrijven )
Comment