Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Polder + up

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Oordeel] Polder + up

Ik heb even in mijn archief gesnuffeld. Een foto toen ik nog vaak in de polder te vinden was, vooral 's ochtends met mist waren mijn favoriete momenten.
    Niet eerder geplaatst omdat ik het ietwat jammer vond dat de koeien (als het ware) uit de foto kijken, maar misschien valt dat toch wel mee?

Is het wat?

update iets minder kleur

Origineel

En een omzetting

Rob,

Last edited by natuurfreak; 29 oktober 2024, 09:27.

Bovenste versie is het mooist

Comment

Mooie sfeervolle foto, ik ga voor de kleuren versie ​​​​​​
      En idd mijn eerste gedacht was jammer dat de koeien allebei naar buiten kijken.
      Nikon D3300 - Nikon D7200

Comment

Het is de sfeer die de hoofdrol speelt in deze foto ,voor mij is de kijkrichting vd koeien van minder belang ,ik ga voor kleur maar zou daar de verzadiging wat naar beneden halen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
          Het is de sfeer die de hoofdrol speelt in deze foto ,voor mij is de kijkrichting vd koeien van minder belang ,ik ga voor kleur maar zou daar de verzadiging wat naar beneden halen
          up met minder verzadiging...

Rob,

Comment

voor dezelfde redenen als mijn voorgangers, kies ik eerder voor de omzetting omdat die nog zachter, minimalistischer en mysterieuzer is.
            mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
            nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
            https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk bericht
              voor dezelfde redenen als mijn voorgangers, kies ik eerder voor de omzetting omdat die nog zachter, minimalistischer en mysterieuzer is.
              Persoonlijk gaat mijn voorkeur daar ook naar uit, om dezelfde redenen... maar wou toch een extra optie geven.. we zijn wellicht in de minderheid

Rob,

Comment

De update, maar deze met grijstinten vind ik ook wel iets hebben al mag je daar een stuk van de lucht afsnijden. In het archief vind je dikwijls nog wel pareltjes.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door natuurfreak Bekijk bericht
                  Persoonlijk gaat mijn voorkeur daar ook naar uit, om dezelfde redenen... maar wou toch een extra optie geven.. we zijn wellicht in de minderheid

Rob,
                  och, momenteel zijn het de minderheden die de meerderheden onderdrukken. Maar laten we het hier bij houden zonder verdere bijbedoelingen.
                  mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
                  nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
                  https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

Comment

De bovenste vind ik hier de betere, fijne sfeer
                    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Ik kan niet kiezen, allen mooi.
                      Ben wel benieuwd hoe jij de updates kunt plaatsen dat lukt mij niet
                      vriendelijke groeten, Sien

Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk bericht
                        Ik kan niet kiezen, allen mooi.
                        Ben wel benieuwd hoe jij de updates kunt plaatsen dat lukt mij niet
                        Thanks, met een update ga je gewoon naar je openingspost en klik op wijzigen en voegt de link toe

Rob,

Comment

Voor mij het origineel. De kijkrichting van de koeien maakt niet uit.

Comment

De originele foto is beter dan de up.

Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                            Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

Comment

Thanks allen

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                              De originele foto is beter dan de up.
                              thanks, deze vind ik zelf ook de betere van de kleurenversie, deze komt zo uit RAW, verder geen kleur toegevoegd..

Rob,

Comment

Working...
                              X