Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Bruarfoss sunset
Collapse
X
-
-
Correctie : niet Bruasfoss maar Bruárfoss. Waar bru staat voor brug, ár voor rivier en foss voor waterval, betekent dus : de waterval bij de brug over de rivier. 10 Jaar geleden nog onbekend en onbezocht, zoals zoveel locaties op IJsland.
Voor de vreemde blauwe kleur van het water heb ik geen verklaring (het verschijnsel bestaat ook als rode variant maar die is minder gekend).
- Likes 1
-
prachtige kleuren. Jammer dat er geen bezoeker bij staat om een idee te krijgen van de grootte.mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
- Likes 1
Comment
-
Het gebruik van een ND filter had u hier een veel mooie beeld opgeleverd want nu vind ik de voorgrond veel te donker.
Jammer eigenlijk want het compo is voor mij heel mooi.
In PS kan de foto wel verbeterd worden maar dan heel voorzichtig.
Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door opapol Bekijk berichtCorrectie : niet Bruasfoss maar Bruárfoss. Waar bru staat voor brug, ár voor rivier en foss voor waterval, betekent dus : de waterval bij de brug over de rivier. 10 Jaar geleden nog onbekend en onbezocht, zoals zoveel locaties op IJsland.
Voor de vreemde blauwe kleur van het water heb ik geen verklaring (het verschijnsel bestaat ook als rode variant maar die is minder gekend).
Comment
-
-
-
Heel erg mooie kleuren heb je hier, knappe opname wederom
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk berichtHet gebruik van een ND filter had u hier een veel mooie beeld opgeleverd want nu vind ik de voorgrond veel te donker.
Jammer eigenlijk want het compo is voor mij heel mooi.
In PS kan de foto wel verbeterd worden maar dan heel voorzichtig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Striker Bekijk bericht
Ik heb net een update geplaatst waarbij de voorgrond iets werd opgelicht. Denk dat mijn scherm wat te licht stond. Pas een nieuw scherm en nog niet gekalibreerd.
Maar het is uw foto natuurlijk.
Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.
Comment
-
Ik heb net een update geplaatst waarbij de voorgrond iets werd opgelicht. Denk dat mijn scherm wat te licht stond. Pas een nieuw scherm en nog niet gekalibreerd.
grts
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
Heb ze beiden net eens geopend in elk een tabblad, mij lijken het twee exact dezelfde opnames Marc ?
grts
Sieg
Ik heb hem nu apart geplaatst.Last edited by Striker; 23 oktober 2024, 09:29.
Comment
-
-
Striker, ik heb uw foto eens bewerkt in PS maar om die hier te tonen heb ik uw toestemming van doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk berichtStriker, ik heb uw foto eens bewerkt in PS maar om die hier te tonen heb ik uw toestemming van doen.
Comment
-
Je hebt misschien de foto op flickr zelf open gedaan. ik bedenk me net dat ik daar de originele had overschreven.
Ik heb hem nu apart geplaatst.
grts
Comment
-
Thx Striker, hier is ie:
Heel lichtjes bewerkt met "Tegenhouden" en "Doordrukken" (allebei op 10%).
Hopelijk bevalt deze u.
Comment
Comment