Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Herfstlandschap(je)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Herfstlandschap(je)

    Een laag-bij-de-gronds mini landschap - zonder platvloers te wilen zijn - al werd ik er wel wat smerig van


    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

  • #2
    Mooi met wat twijfel over het (onscherpe) takje..?
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Heel knappe foto. Ik gebruik een klein matje voor mijn knieen. Lekker zacht en je word niet vuil.

      Comment


      • #4
        mooi landschap, je had kunnen overwegen (misschien had je dat al gedaan) om een klein reepje van de bovenkant te snijden, net onder dat 'overbodige' blaadje... maar goed, is geen must

        Rob,

        Comment


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door chrisvdv Bekijk bericht
          Heel knappe foto. Ik gebruik een klein matje voor mijn knieen. Lekker zacht en je word niet vuil.
          Hoe vuiler ik thuiskom hoe beter het resultaat. Ik heb dergelijke matjes maar hier moest ik met mijn hoofd tot haast tegen de grond, zo soepel ben ik niet meer dat ik uit geknielde houding met mijn hoofd tot tegen de grond kan om door de zoeker te kijken. Het klapschermpje is ook niet handig voor mij, daar beoordeel ik beter de compo dan de focus op ...

          Rob : dat zwevende blaadje vergat ik idd weg te halen maar zo storend is het nu ook niet, misschien als er eens veel wind is ...
          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

          Comment


          • #6
            Zo laag is aan mij niet meer besteed , als ze op een heuveltje staan zou het nog lukken , zelfs met klapschermpje lukt het nog moeilijk , hier heb je weer een mooi resultaat , een mooie verdeling in het beeld ,die mini stoeltjes staan er mooi scherp op met een fijne BG , knap Frans

            Comment

            Working...
            X