Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kloosterbeemden

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #2
    In potentie een mooie plek en situatie. Wat ik jammer vind is dat de onderkant zo donker is. De lijn van de sloot leidt je de foto uit in laats van erin.
    A photo a day keeps the doctor away.
    Sonygebruiker
    https://www.ginaheynze.nl/

    Comment


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door FotografieGinaHeynze Bekijk bericht
      In potentie een mooie plek en situatie. Wat ik jammer vind is dat de onderkant zo donker is. De lijn van de sloot leidt je de foto uit in laats van erin.
      mmmja, misschien wel; anderzijds leidt de heldere beek je van de voorgrond dwars over het beeld, doorheen de ochtendnevel naar de heldere horizon. Heeft ook iets. In elk geval rustgevend en vredevol. Leuk om mee wakker te worden (had niet veel later moeten gemaakt worden; de zon is al relatief sterk aanwezig).
      mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
      nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
      https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

      Comment


      • #4
        Zeer knappe opname !
        Als ik er iets zou aan doen dan was het de lucht een ietsepietsje minder helder maken dan komt er wat meer kleur in en er is een iets minder groot contrastverschil tossen boven en onder waardoor je van die voorgrond niet de indruk krijgt dat die wat donker is, detail is er trouwens genoeg.
        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

        Comment


        • #5
          Sfeervolle opname, met "ondergaande zon" tinten.
          Bel het wel eens met Gina dat het beekje je UIT de foto leidt.
          Is dus een kwestie om dit even te negeren en de rest van het mooie beeld te bewonderen.
          Piet

          Comment


          • #6
            Heel mooi sfeerbeeld JL, de bovenste vind ik de betere (kweet niet of dat de update is of niet?)
            Bij de onderste is het geheel te licht naar mijn gevoel

            grts
            Sieg
            Voor meer foto's ; www.sieg.be

            Comment


            • #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
              Heel mooi sfeerbeeld JL, de bovenste vind ik de betere (kweet niet of dat de update is of niet?)
              Bij de onderste is het geheel te licht naar mijn gevoel

              grts
              Sieg
              Ik volg
              Groeten Andre

              Comment


              • #8
                De UP kijkt aangenamer Jean-Louis
                bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                Comment


                • #9
                  Zeer knap hoor - maar zie ik het goed dat het beekje eerst naar rechts gaat en wat verder achter de bomen weer in beeld komt om tot in het midden aan de horizon te eindigen ?
                  Misschien kan je vermijden dat het beekje zicht achter de bomen wegsteekt door wat meer vooruit en naar rechts te vliegen
                  mijn website : klik

                  Comment


                  • #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
                    Zeer knap hoor - maar zie ik het goed dat het beekje eerst naar rechts gaat en wat verder achter de bomen weer in beeld komt om tot in het midden aan de horizon te eindigen ?
                    Misschien kan je vermijden dat het beekje zicht achter de bomen wegsteekt door wat meer vooruit en naar rechts te vliegen
                    Dat was idd een optie, het probleem hierbij is dat die kant er erbarmelijk bij ligt, men heeft daar onlangs de bomen gekapt, de bomen zijn mee maar takken,struiken en een omgeploegd veld zijn blijven liggen
                    Bedankt voor de reactie !


                    Comment

                    Working...
                    X