Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bruarfoss by night

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Proficiat met je HoF

Comment

Zalig!!!!

Comment

Proficiat met je HOF ,top beeld !!!

Comment

Deze moest natuurlijk in de HOF. Dat moet nogal een beleving geweest zijn.
          Het is te hopen dat AI ons binnenkort niet overrompelt met fake foto's die hierop lijken. Want in het echt is toch altijd beter.
          Groetjes,
          xavier
          Canon R6 + 60D en enkele stukken glas (Ook een GSM...)
          Sinds mijn pensioen, medewerker en sinds kort, bestuurslid.
          Laat de commentaren maar komen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xaviermortsel Bekijk bericht
            Deze moest natuurlijk in de HOF. Dat moet nogal een beleving geweest zijn.
            Het is te hopen dat AI ons binnenkort niet overrompelt met fake foto's die hierop lijken. Want in het echt is toch altijd beter.
            Groetjes,
            xavier
            Dankjewel! Een geweldige belevenis. Onze eerste van de 6 nachten waarbij we op noorderlicht werden getrakteerd.

Wat je zegt over AI. Ik vrees dat dat vandaag al het geval is.
            Ik vraag me alleen af welke voldoening je daar op termijn als maker uit kan halen.

Als fotograaf herinner je je het moment, de effort die je ervoor hebt moeten doen om op het juiste moet op de juiste plek te geraken. De uitdagingen die er waren.
            Als je door het ingeven van wat prompts iets gelijkaardigs kan bekomen kan dat misschien wel een tijdje leuk zijn maar mij lijkt de fun en uitdaging daar wel snel van af te zijn.

Comment

Working...
            X