Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Overzichtelijk

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Overzichtelijk

    [/url]
    vriendelijke groeten, Sien

    Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

  • #2
    Geen reactie ,beetje spijtig al is zelfs een kritische reactie ook een reactie met de bedoeling te helpen wat beter kan .
    De foto is miss een beetje te gewoontjes en de compo kon een stuk beter .Paar details , de foto helt naar rechts over ,zie onderaan de trap / miss had je beter ook de ingang van de trap er helemaal bijgenomen , de bunker en trap zou ook iets helderder mogen ,mijn visie hè

    Comment


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
      Geen reactie ,beetje spijtig al is zelfs een kritische reactie ook een reactie met de bedoeling te helpen wat beter kan .
      ,mijn visie hè
      Tja, moest ik telkens wanneer ik geen commentaar krijg op een inzending, een € in een spaarpotje steken, dan had ik al voldoende voor een nieuwe camera.
      Jammer, want -zeker bij bommasien - wordt er met de reactie rekening gehouden en - mits het overeenkomt met de visie van de fotograaf- volgt er een aanpassing. Dan heb je als commentator wel het gevoel "hé, mijn idee was toch zo dom nog niet" Resultaat: win-win.
      Hier zou ik willen opmerken dat een echte referentierichting ontbreekt: de nabijgelegen hoek van de bunkermuren had bvb mooi vertikaal mogen staan als kapstok voor de rest van het beeld. Het plukje gras rechtsonder vind ik te klein of te veel (veeg weg? ) . Ik zou eerder neigen om het beeld wat breder te maken zodat meer omgeving in beeld komt en duidelijker wordt waar het om gaat. Want het basisidee - de link tussen de periscoop/trap en "overzicht"is de moeite waard.
      mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
      nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
      https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

      Comment


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk bericht

        Tja, moest ik telkens wanneer ik geen commentaar krijg op een inzending, een € in een spaarpotje steken, dan had ik al voldoende voor een nieuwe camera.
        Ja klopt idd het is spijtig dat er heel veel zijn die graag posten en een woordje krijgen maar zelf nooit niets schrijven ,daar draait het toch rond op een forum ? zelf mag ik niet echt klagen maar er zijn er die met moeite wat commentaar krijgen ,en soms ligt het hier dagen gewoon plat en is er niemand die iets schrijft .Dit is nochtans meer dan nodig om het forum levendig te houden . Zou erg zijn moest het verdwijnen !

        Comment

        Working...
        X