Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De oogst

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • De oogst

    Een cliché miss maar altijd leuk om te fotograferen
    Graag doorklikken tot scherp beeld
    .


    Dank om te kijken

  • #2
    Wow, een hele mooie met fantastische dieptewerking. Prachtige lucht en heel goed passende omzetting. Alleen begrijp ik niet waarom je de twee randen L en R beide zo donker gemaakt hebt.

    Comment


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door muesli Bekijk bericht
      Wow, een hele mooie met fantastische dieptewerking. Prachtige lucht en heel goed passende omzetting. Alleen begrijp ik niet waarom je de twee randen L en R beide zo donker gemaakt hebt.
      Dit is wel een persoonlijke keuze , ik hou nogal van een harde vignettering bij zw omzetting wat het beeld wat dramatischer maakt , dat zal waarschijnlijk niet bij iedereen in de smaak vallen wat ik begrijp ,bij kleur zie ik liever geen

      Comment


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht

        Dit is wel een persoonlijke keuze , ik hou nogal van een harde vignettering bij zw omzetting wat het beeld wat dramatischer maakt , dat zal waarschijnlijk niet bij iedereen in de smaak vallen wat ik begrijp ,bij kleur zie ik liever geen
        Er valt wel iets voor te zeggen dat de dramatiek erdoor vergroot. Prachtige foto!

        Comment


        • #5
          Knap, eentje om aan de muur te hangen. Mooie omzetting in zwart-wit, veel drama, me like
          Rudy,

          Hier vind je meer Astrofotografie werk.

          Comment


          • #6
            Heel mooi en lekker beeldvullend.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Alweer een sterke omzetting, de diagonale lijn zuigt je helemaal in de diepte

              Comment


              • #8
                Fantastische foto!

                Comment


                • #9
                  Knap met de diagonale lijnen en de dieptewerking
                  Groeten Andre

                  Comment


                  • #10
                    Schitterende bewerking, daar hou ik van.
                    En daardoor heb je een enorme diepte in je foto gecreëerd.
                    kers op de taart zou ik haast durven te zeggen, is die geweldige lucht, echt klasse die foto.


                    Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                    Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

                    Comment


                    • #11
                      Iedereen dank voor de fijne woorden ,doet mij altijd plezier

                      Comment


                      • #12
                        knap beeld - maar niet zo'n voorstander van het vignet
                        mijn website : klik

                        Comment


                        • #13
                          Mooi dramatische sfeertje heb je erin gestoken Patrick

                          grts
                          Sieg
                          Voor meer foto's ; www.sieg.be

                          Comment


                          • #14
                            Knappe opname maar het vignet is er een beetje over voor mij
                            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                            Comment


                            • #15
                              Pffff, ik zie liever pakken stro zoals vroeger in plaats van die rollen...

                              Grapje hoor ! Dit is idd een heel mooie foto met mooie z/w omzetting (hoewel ik hem in kleur ook wel mooi zou vinden, maar ik begrijp... als je in je z/w periode zit....).
                              Dit is er één om af te drukken op hoogglanzend papier.

                              Met vriendelijke groet,
                              Hans.

                              Comment

                              Working...
                              X