Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
puur als beeld spreekt het me niet zo erg aan: de kleurenvariatie in de lucht is inderdaad opvallend, maar de onderste helft van het beeld is dan weer erg eentonig. Mijn aandacht werd eigenlijk getrokken naar de grenszone tussen beide en dan voornamelijk de linker kant, waar blijkbaar erg gevarieerde structuren staan, maar jammer genoeg te klein om enige betekenis te hebben.
Dit is natuurlijk een persoonlijke visie op de plaat die losstaat van de technische prestatie onder andere wat betreft de combinatie van twee erg verschillend belichte zones, zowel qua helderheid als van kleurtemperatuur.
puur als beeld spreekt het me niet zo erg aan: de kleurenvariatie in de lucht is inderdaad opvallend, maar de onderste helft van het beeld is dan weer erg eentonig. Mijn aandacht werd eigenlijk getrokken naar de grenszone tussen beide en dan voornamelijk de linker kant, waar blijkbaar erg gevarieerde structuren staan, maar jammer genoeg te klein om enige betekenis te hebben.
Dit is natuurlijk een persoonlijke visie op de plaat die losstaat van de technische prestatie onder andere wat betreft de combinatie van twee erg verschillend belichte zones, zowel qua helderheid als van kleurtemperatuur.
Maak er eens een 16/9 van , je zou zelf kunnen kiezen stukje lucht of voorgrond eraf ,beide is mooier ,denk dat het vooral licht aan de horizon die in de midden licht ,op zich technisch heel sterk kwa belichting .
Comment