Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aan de Mont Saint Michel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Aan de Mont Saint Michel

    Nikon D7200 NIKON AF-S 17-55 IF ED 2.8 , 50 1.8 Nikon AF-S VRII 70-300 F4.5 - 5.6

    jako

  • #2
    Mooi maar mis toch de Mont..?
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Misleidende titel!
      Het eerste dat mij direct opviel was de naar links leeglopende zee.
      EN . . . . . . ik zie nergens een onderwerp.


      Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
      Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

      Comment


      • #4
        Ja die titel
        Eigenlijk zie ik dergelijke beelden heel graag , je kan een mooi minimalistisch beeld maken, de zee hoeft niet altijd een onderwerp te hebben , de golven ,de stromingen ,het terugtrekkend water zijn voor mij al mooie aandachtspunten ,
        Je bedoeling was zeker goed ,maar het beeld oogt wat saai door gekozen compo , hier zou ik opteren voor een veel lager standpunt en een fijn streepje lucht ,zo krijg je diepte en vooral komt de zee veel meer tot zijn recht ,het beeld oogt ook plat met een weinig zeggende lucht , wat dichter bij de branding zou ook al wonderen doen . Hopelijk heb je iets aan de uitleg
        Dit is zoals ik het zie hè

        Comment


        • #5
          Mooi! stiekem een beetje blij dat het weer die berg niet is
          Geyst

          Comment


          • #6
            Mooi commentaar van Patrick, dat heel veel zegt over de foto. Ik heb daar niets aan toe te voegen, behalve dat ik graag meer commentaren van dat soort zou willen zien.
            (En ik weet wel dat ik er zelf niet genoeg geef.)
            Groetjes,
            Xavier
            Canon R6 + 60D en enkele stukken glas (Ook een GSM...)
            Sinds mijn pensioen, medewerker en sinds kort, bestuurslid.
            Laat de commentaren maar komen.

            Comment


            • #7
              Bedankt voor de commentaren en Bopatje voor de tips
              Deze foto is genomen vanop de abdij van de Mont Saint Michel op een open plaats.


              Nikon D7200 NIKON AF-S 17-55 IF ED 2.8 , 50 1.8 Nikon AF-S VRII 70-300 F4.5 - 5.6

              jako

              Comment


              • #8
                Een titel is bedoeld om mensen nieuwsgierig te maken. Het onderwerp interesseert me dus ik werd nieuwsgierig. Wel een teleurstelling als je de foto open doet. Over deze foto...Ik vind hem plat. Van een dergelijk landschap is best iets interessants te maken maar dan zou je beter een ander standpunt kiezen en ook een beetje spannende vakverdeling. Fototechnisch is hij prima. Mooi recht en geen ruis.

                Comment


                • #9
                  Meen dat dit een poging is in de goede richting, om eens ANDERE foto te maken van een zeer (misschien "TE") bekende locatie.
                  Je hebt hier een zeer mooie combinatie van heel zachte kleuren.
                  Maar ... denk dat hier met wat meer "zoeken" toch een beter resultaat zou kunnen bekomen worden.
                  Er zitten een aantal attractieve elementen in dit beeld, maar ze komen niet ten volle tot uiting.
                  Piet DiGitaal
                  Leica Digilux 2
                  ____________

                  "My photographs can say a lot of things. But they are not naturalistic or even realistic."
                  (Franco Fontana)

                  Comment

                  Working...
                  X