Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Paard en kar
Collapse
X
-
-
prachtig geheel, en de nietigheid van mens en dier in dit indrukwekkend geheel komt goed tot uiting...
Comment
-
Mooi met en grappige titel.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Mooi al oogt hij wel grijzig nu , daarom begrijp ik de vraag naar kleur . De details komen er niet zo goed uit ,omzetting naar zw vraagt toch wel wat bewerking het is vooral werken met de kleurinformatie dat je in de foto hebt ,het is niet zomaar omzetten naar zw ,dan kan je daar een heel krachtige foto van maken ,het vraagt natuurlijk wat oefening ,ook ik ben mij daar nog steeds aan het in verdiepen , zw kan heel dankbaar zijn .
Ik heb je foto eens binnengehaald ,alleen ,ik heb het moeten doen zonder kleurinformatie dus alleen met contrast en Dodge and burn tools , als je hem wilt verwijderd hebben zeg maar gerust , ik doe het alleen ter illustratie om te tonen dat er veel potentieel in deze foto zit . maar jij zou het nog beter kunnen vanuit je raw file .
klik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtMooi al oogt hij wel grijzig nu , daarom begrijp ik de vraag naar kleur . De details komen er niet zo goed uit ,omzetting naar zw vraagt toch wel wat bewerking het is vooral werken met de kleurinformatie dat je in de foto hebt ,het is niet zomaar omzetten naar zw ,dan kan je daar een heel krachtige foto van maken ,het vraagt natuurlijk wat oefening ,ook ik ben mij daar nog steeds aan het in verdiepen , zw kan heel dankbaar zijn .
Ik heb je foto eens binnengehaald ,alleen ,ik heb het moeten doen zonder kleurinformatie dus alleen met contrast en Dodge and burn tools , als je hem wilt verwijderd hebben zeg maar gerust , ik doe het alleen ter illustratie om te tonen dat er veel potentieel in deze foto zit . maar jij zou het nog beter kunnen vanuit je raw file .
klik
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtMooi al oogt hij wel grijzig nu , daarom begrijp ik de vraag naar kleur . De details komen er niet zo goed uit ,omzetting naar zw vraagt toch wel wat bewerking het is vooral werken met de kleurinformatie dat je in de foto hebt ,het is niet zomaar omzetten naar zw ,dan kan je daar een heel krachtige foto van maken ,het vraagt natuurlijk wat oefening ,ook ik ben mij daar nog steeds aan het in verdiepen , zw kan heel dankbaar zijn .
klik
Comment
-
Een sterke compo ! zw omzettingen is een kunst waar leergeld moet worden voor betaald, de oefening van Patrick laat dat duidelijk zien, prachtige resultaat
Comment
Comment