Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Manhattanhenge

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Oordeel] Manhattanhenge

Manhattanhenge

4 x per jaar staat de zon loodrecht op de straten van Manhattan. Uiteraard net bewolkt maar toch een stukje kunnen meepikken.

knap hoor met al het verkeer erbij
    Het lijkt wel dat er veel kijklustigen zijn om dit moment vast te leggen (op de 2 bruggen in beeld)
    Peter
    mijn website : klik

Comment

Weinig landschap of natuur te zien, wel "gezellige drukte".

Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
      Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

Comment

Ik had het ook in het nieuws gezien, heel veel mensen keken er naar uit, dus blijkbaar was jij er ook bij , en al zijn er veel gebouwen en mensen toch is het een natuurlijk verschijnsel.
        Idd beetje spijtig van de bewolking maar het licht heb je toch mooi te pakken.

Verstuurd vanaf mijn CPH2399 met Tapatalk

Comment

De lelijkheid van de drukte krijgt glans door het mooie natuurfenomeen, mooi moment te pakken.

Comment

Was inderdaad druk. Wij stonden op de Tudor Overpass. De brug in de verte is aan Grand Central. De mensen voorin staan in 42nd street zelf.
            Is idd niet typisch natuur maar het is toch een landschap (ook al is land bebouwd )

Comment

Zou gaan voor alleen het verkeer...?
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Wat een drukte spijtig van de bewolking, deze is zeker niet mis, maar met volle zon zou een straffe foto geworden zijn

Comment

Working...
                X