Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik vind de foto een beetje soft en clean. Sombere grijze lucht, sombere bruine voorgrond, pastel kleuren van de cabines, niets dat vrolijkheid uitstraalt en van dergelijk beeld verwacht je dat wel.
Meer pit in de foto doet wonderen
ik volg Sien wat de lucht betreft
grt
Gerrit
Maak hier eens een 16/9 van ,ik zou zelfs durven die spoor in de voorgrond eraf te doen ,dan krijg je een compo met de huisjes laag in beeld en een rustiger voorgrond
voor de rest vind ik hem heel mooi met die zachte pastelkleuren
Dank voor jullie bruikbare feedback. Ik heb ook nog een ander exemplaar zonder de tracks. Zal ook de verhouding van 16:9 nog eens toepassen want dit zou idd een beter beeld kunnen geven.
Meer pit ga ik hem niet geven. Hou graag van de kleuren die ik zie
De sporen mogen van mij gerust blijven, spiegel het beeld en crop tot juist achter de oranje ballon, een iets koelere kleur en je hebt een sterk beeld.
Dank voor de update, maar zelf zou ik de huisjes lager gezet hebben, staan nu wat centraal.
Maar toegegeven dat je de sporen mooi hebt laten verdwijnen, Ik vermoed met een beetje hulp van AI, gebruik Ik ook om iets op te poetsen ☺️
Comment