Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik vind het bijzonder spijtig bij Belgiumdigital dat er geen forum onderdeel bestaat voor zwart/ wit liefhebbers. Hopelijk krijgt dit onderdeel wat meer aandacht. Zelfs Shoot heeft het terug ontdekt.
Ik vind het bijzonder spijtig bij Belgiumdigital dat er geen forum onderdeel bestaat voor zwart/ wit liefhebbers. Hopelijk krijgt dit onderdeel wat meer aandacht. Zelfs Shoot heeft het terug ontdekt.
Als ik de onderverdelingen overloop, valt het me op dat die gebaseerd is op onderwerpen, niet op technieken. In al die onderwerpen vind ik zowel zwart/wit als kleur terug, volgens wat de auteur als meest expressief ervaart, vermoed ik.
Zelfs in deze onderwerp-indeling zijn er regelmatig vragen om de indeling uit te breiden zoals met humor of straatfotografie. Maar zo wordt het natuurlijk nog moeilijker om mijn eigen beeld in de juiste categorie te plaatsen en om die beelden die een bepaalde bezoeker zoekt terug te vinden.
Zelf maak ik me geen zorgen over die indeling: ik ga gewoon naar "nieuwe berichten" en doorloop wat ingezonden werd. Immers zowel nieuwe beelden als nieuwe opinies of raadgevingen kunnen interessant zijn. Maar eigenlijk zijn mijn bedenkingen hier in de rubriek "natuur" al niet op hun plaats.
vroeger was dat wel zo ,maar ik vermoed niet echt een succes . Miss is de tijd daar nu meer rijp voor dan toen ,vooral de omzetten meer in is en de bewerkingsmogelijkheden veel uitgebreider zijn .
knap gedaan !
Comment