Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Uit de tijd geworpen ...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Uit de tijd geworpen ...

    Deze plaats deed me denken aan dat lied van Will Tura. Niet Vlaanderen maar wel ook uit de tijd geworpen locatie.

    Random Passage by Raf Strobbe, on Flickr

    Op vraag van enkele leden: kleurenversie

    Random Passage color by Raf Strobbe, on Flickr

    Bedankt voor het kijken en uw reacties,

    Raf.
    Last edited by muesli; 23 augustus 2024, 14:35.

  • #2
    Leuke opname die mij wel wat benieuwd maajkt naar een kleur versie
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

    Comment


    • #3
      De foto is zo verscherpt dat deze mijn ogen prikt.
      Compositie is niet mijn ding, die rotswand vind ik er teveel aan.


      Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
      Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

      Comment


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
        De foto is zo verscherpt dat deze mijn ogen prikt.
        Compositie is niet mijn ding, die rotswand vind ik er teveel aan.
        Sorry hoor, maar de foto is helemaal niets verscherpt. De zon zat wel tegen en vandaar de glinsteringen in het water. De hooglichten zijn wel serieus naar beneden gehaald om nog wat structuur in het water te krijgen. Maar geen verscherping.
        grts,
        Raf.

        Comment


        • #5
          persoonlijk zie ik ook geen oververscherping ,maar eerlijkheidshalve zou ik deze waarschijnlijk liever in kleur zien ,door de omzetting komt alles nogal druk over

          Comment


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
            persoonlijk zie ik ook geen oververscherping ,maar eerlijkheidshalve zou ik deze waarschijnlijk liever in kleur zien ,door de omzetting komt alles nogal druk over
            Bedankt voor de reactie. Ik heb een kleurenversie geplaatst (eigenlijk een andere foto die direct ervoor genomen werd)
            grts,
            Raf.

            Comment


            • #7
              Oorspronkelijk geplaatst door muesli Bekijk bericht

              Bedankt voor de reactie. Ik heb een kleurenversie geplaatst (eigenlijk een andere foto die direct ervoor genomen werd)
              grts,
              Raf.
              o ja ,voor mij zeker de kleurversie , dat mos op het dak ,de verschillende groentinten .... , ik hou echt van zw maar hier vind ik kleur echt een meerwaarde .
              dank voor de update

              Comment


              • #8
                De kleurenversie is zoveel keren mooier als er kleuren inzitten,h et is een levebdig beeld waar het zwartwitte mij hard over kwam
                bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                Comment


                • #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door muesli Bekijk bericht

                  Sorry hoor, maar de foto is helemaal niets verscherpt. De zon zat wel tegen en vandaar de glinsteringen in het water. De hooglichten zijn wel serieus naar beneden gehaald om nog wat structuur in het water te krijgen. Maar geen verscherping.
                  grts,
                  Raf.
                  Inderdaad, de kleur versie bewijst dat, en de kleur versie is in alle opzichten toch beter hoor, de foto toont nu veel minder te druk.
                  Knappe foto in kleuren.


                  Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                  Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

                  Comment

                  Working...
                  X