Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

op den buiten niet ver van ons huis

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • op den buiten niet ver van ons huis

    DSCF4062 - kopiekopie by Jozef DE Ryck, on Flickr
    Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

  • #2
    recht uit de Fuji X-Pro 2 35m/m 1.4 F
    Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

    Comment


    • #3
      Moderator Note: Je had dezelfde foto ook in de Beginnershoek geplaatst. Zoiets heet dubbelposten, en mag niet. Omdat die foto nog geen commentaar gekregen had, moest ik de twee posts niet samenvoegen: Dezelfde topic in Beginnershoek is nu verwijderd.
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

      Comment


      • #4
        Oh Sorry hoor !!! ik wist dit niet op mijn leeftijd 80 jaar gaat alles wel een beetje trager hoor nogmaals sorry !!! grts Jozef
        Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

        Comment


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door jozef De Ryck Bekijk bericht
          Oh Sorry hoor !!! ik wist dit niet op mijn leeftijd 80 jaar gaat alles wel een beetje trager hoor nogmaals sorry !!! grts Jozef
          't Is goed, Jozef, maar als Moderator moet ik ingrijpen en de 'dader' even toespreken.
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

          Comment


          • #6
            sfeervol mooi in tegenlicht - de voorste ezel misschien nog klein tikkeltje oplichten
            mijn website : klik

            Comment


            • #7
              Bedankt Blauwzwart voor de deugddoende kommentaar !!! maar ik kan dat niet dat oplichten weet niet hoe het moet heb wel elements 15 maar ken het gebruikdaarvan niet grts Jozef
              Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

              Comment


              • #8
                Als je niet zo mee bent met fotobewerking is het soms moeilijk opbotsen tegen andere foto's ,maar het is geen competitie hè , Je zal waarschijnlijk in JPG werken en niet in RAW , en daarom zie ik dat als een eerlijke foto zonder poespas , ik vind hem zeker geslaagd ,vooral de compositie vind ik goed gekozen

                Comment


                • #9
                  idd een mooi sfeervol beeld.. misschien een tip- voor de volgende keer, even wachten tot alle ezels vrij staan nu zit die donkere ezel wat verscholen... persoonlijk vind ik dat altijd mooier, lukt natuurlijk niet altijd..

                  Rob,

                  Comment


                  • #10
                    Bedankt bopatje natuurfreak voor jullie deugdoende commentaar ,maar neem noglatijd mijn foto's zoals in het analoge tijdperk gewoonte zeker ,en jepg en( Raw ben ik meegestopt) omdat in Elements 15 weinig kan gebruiken om in Raw te openen grts Jozef
                    Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

                    Comment


                    • #11
                      Een mooi eerlijk beeld. Als we vroeger met dia-film werkten, dan was er geen nabewerking en zouden we met een dergelijk beeld zeer tevreden geweest zijn.
                      In PS Elements zit ergens Schaduwen/Hooglichten met schuivertjes waarmee je wat kan experimenteren.
                      Ik heb dit gevonden voor PS Elements:

                      Last edited by LucFT; 22 augustus 2024, 18:23.

                      Comment


                      • #12
                        De hele foto een beetje lichter maken doet al wonderen
                        grt
                        Gerrit

                        Comment

                        Working...
                        X