Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mist (update)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Mist (update)

    Phare de Pontusval in een combinatie van zonsopgang en mist.




    Deze hierboven is de up, ik heb het felle waar natuurfreak overschreef wat getemperd, alsook een paar sensorvlekken weggewerkt.


    Last edited by Fabrice Delahaye; 13 augustus 2024, 10:00. Reden: Intensiteit geminderd en sensorvlekken weggepoetst
    Groeten,
    Fabrice,
    Vergeet niet te kijken als je fotografeert...

  • #2
    Wat een prachtige foto met die zachte kleuren!
    Nikon D3300 - Nikon D7200

    Comment


    • #3
      een mooi zacht beeld, maar ik hink wel op 2 benen, ik ben er nog niet helemaal over uit of ik het grote gele zonlicht toch net iets te overheersend vind..
      een beetje dubbel gevoel dus... maar al met al toch een knappe/mooie/zachte plaat

      Rob,

      Comment


      • #4
        Mooie zachte pastelkleuren

        Comment


        • #5
          Mooie zachte kleuren en compo. Na een paar keer kijken heb ik het gevoel dat de toren iets naar rechts helt.
          Ook lijkt me een klein sensorvlekje te zijn, rechts van de hoogste torenpunt, 2/3 van het dak eronder.
          Ronny

          Comment


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Ronny64 Bekijk bericht
            Mooie zachte kleuren en compo. Na een paar keer kijken heb ik het gevoel dat de toren iets naar rechts helt.
            Ook lijkt me een klein sensorvlekje te zijn, rechts van de hoogste torenpunt, 2/3 van het dak eronder.
            Ronny
            Ik heb dat gevoel van scheefheid ook, maar het is een optische illusie enerzijds door het terrein van rechts naar links afhelt en de rotspartij links van de toren naar de andere kant helt, en ook door het doorkomende zonlicht. Ik heb links en rechts van de toren loodlijnen geplaatst en de toren staat perfect verticaal.

            Ik heb nogam een repautaie inzake sensorvlekken, na je opmerking zag ik er nog meerdere (zoals deze links in de bovenhoek)

            Bedankt.
            Groeten,
            Fabrice,
            Vergeet niet te kijken als je fotografeert...

            Comment


            • #7
              de update is (naar mijn smaak) veel mooier en zachter.... de rust en zachtheid komt nu meer tot zijn recht..

              Rob,

              Comment


              • #8
                Sfeervolle update
                Mijn fotowebsite : www.filover.be

                Comment


                • #9
                  Een zeemzoete plaat
                  mijn website : klik

                  Comment

                  Working...
                  X