Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Patrick heb je raad opgevolgd - en rechtgezet op de waterlijn
Heb me er echt op miskeken - de waterlijn is een drijvende steiger waar ik eigenlijk schuin op fotografeer - dus eerder dan op die steiger had ik me gebaseerd op de sluisconstructie maar blijkbaar was m'n redenering niet juist
Ik fotografeer wel niet loodrecht op de steiger - maar wel vanuit een heel laag standpunt dus die lijn zal uiteindelijk wel quasi horizontaal zijn is mijn nieuwe redenering
dank voor het opmerken
Patrick heb je raad opgevolgd - en rechtgezet op de waterlijn
Heb me er echt op miskeken - de waterlijn is een drijvende steiger waar ik eigenlijk schuin op fotografeer - dus eerder dan op die steiger had ik me gebaseerd op de sluisconstructie maar blijkbaar was m'n redenering niet juist
Ik fotografeer wel niet loodrecht op de steiger - maar wel vanuit een heel laag standpunt dus die lijn zal uiteindelijk wel quasi horizontaal zijn is mijn nieuwe redenering
dank voor het opmerken
Comment