Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Leeg rolschaatsplein + up met enig voorbehoud

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Oordeel] Leeg rolschaatsplein + up met enig voorbehoud

Wilrijk - Berkenveldplein, waar hockey gespeeld wordt op wieltjes en kunstrolschaatsers kennen ook de weg er naar toe.
    14mm FF

Bedankt om even langs te komen,
    Luc
    Last edited by LucFT; 6 augustus 2024, 18:10.

Je hebt wel rekening gehouden met die inlopen (beton) lijn voor de compo ,maar dan blokkeert het beeld door die grote paal ,eigenlijk stopt het beeld daar , ik snap je bedoeling ,maar ik vraag mij af of het beeld niet meer evenwicht zou geweest zijn moest je temidden die open klinkerruimte gestaan hebben ?

Comment

Technisch OK maar mij spreekt het niet zo aan
      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

@ bopatje: bedankt voor je commentaar. De grote paal stoorde mij ook, maar verder vond ik het lijnenspel wel iets hebben. Een andere positie leek me minder goed. Ik plaats hierbij, onder enig voorbehoud, een update of moet ik het een noodoplossing noemen. Ai gebruiken om een klein probleempje op te lossen, vind ik OK. Zo stond er in het gras nog een klein paaltje en lag er een papiertje op de grond. Die wegwerken moet kunnen. De grote paal "transformeren" vind ik al meer valsspelen. Stof voor debat??

@ Frans: ook bedankt voor je commentaar, ik ben al blij dat het technisch goed zit

Comment

bij nader toekijken is de ingreep niet eenvoudigweg een paaltje uitvegen: ook de schaduw werd aangepast aan de nieuwe situatie en de paal kreeg een speciaal kopje. Ik begrijp je bezorgdheid.
          mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
          nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
          https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

Comment

vind wel aangenaam om te kijken - mooi lijnenspel doorheen de foto, mooie kleuren ook
            mijn website : klik

Comment

Working...
            X