Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Spel van licht en schaduw

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Spel van licht en schaduw

    .




    Bedankt voor het kijken (reageren wordt op prijs gesteld).

    Mvg.

    Spikkesenior.
    nikon coolpix s9100

  • #2
    Al 29 keer bekeken en niks commentaar. Zijn dat dan allemaal niet geregistreerde bezoekers?
    k' Weet niet wat er daar in de lucht hangt maar het trek teveel mijn aandacht.
    Ik vind het wel een heel mooie belichting.


    Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
    Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

    Comment


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
      Al 29 keer bekeken en niks commentaar. Zijn dat dan allemaal niet geregistreerde bezoekers?
      Ja is hier tegenwoordig normaal ,veel die kijken maar nooit reageren ,soms dagen geen beweging , vakantie miss ?
      straatfotografie is niet echt mijn ding ,maar ik vind het een kunst op zich , zeker als je mensen fotografeert moet ergens een gene grens overschrijden ,
      hier zou ik ook dat zwevend ding verwijderen ,trekt idd aandacht maar de rest is verzorgd afgewerkt en vooral heel mooi belicht

      Comment


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
        Al 29 keer bekeken en niks commentaar. Zijn dat dan allemaal niet geregistreerde bezoekers?
        k' Weet niet wat er daar in de lucht hangt maar het trek teveel mijn aandacht.
        Ik vind het wel een heel mooie belichting.
        wel, ik ben al verscheidene keren gepasseerd maar kon/kan geen passende bespreking geven. Dat licht en schaduwspel, ja dat is er wel in een deeltje van het beeld, maar is zeker niet het hoofdthema in beeld. Verder zie ik wel enkele mensen op een terras zitten, maar voor de rest is die straat doods.
        Vermoedelijk zal de fotograaf, die er dus zelf aanwezig was en er een bepaalde sfeer heeft ondervonden wel weten waarom dit beeld werd ingezonden.
        Je ziet: ik ben er nog steeds niet uit. Vandaar dat ik mij nog onthield van commentaar. Misschien wanneer anderen een tip van de sluier kunnen opheffen?
        mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
        nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
        https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

        Comment


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
          Al 29 keer bekeken en niks commentaar. Zijn dat dan allemaal niet geregistreerde bezoekers?
          k' Weet niet wat er daar in de lucht hangt maar het trek teveel mijn aandacht.
          Ik vind het wel een heel mooie belichting.
          Dat zwevend ding is een versiering voor de Virga Jesse feesten in Hasselt... dat laat ik dus zeker hangen
          nikon coolpix s9100

          Comment


          • #6
            Mooie diepte in de opname en een uitstekend gekozen compo
            Het licht- en schaduwspel heb je goed onder controle weten houden Eddy, niet makkelijk zo in tegenlicht

            grts
            Sieg
            Voor meer foto's ; www.sieg.be

            Comment


            • #7
              Mooi,sfeervol beeld.

              mvg
              Fuji XT-5,7artisans50mm,AstrHori14mm,Tamron18-300,fujinon30mm macro
              schitterende maltwhisky op de kast

              Comment


              • #8
                Oorspronkelijk geplaatst door spikkesenior Bekijk bericht

                Dat zwevend ding is een versiering voor de Virga Jesse feesten in Hasselt... dat laat ik dus zeker hangen
                Virga Jesse heb ik geen al te goede herinneringen, daar ben ik voor de tweede keer aan mijn hart geopereerd geweest
                De dag van de operatie kwamen ze laat tegen de middag zeggen dat ik pas s' anderdaags aan de beurt zou zijn.
                Toen ik na de operatie wakker werd waren ze bezig mijn gebuur te berechten, leuk was het op dat moment niet.


                Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

                Comment


                • #9
                  Ik vind het een mooi straatbeeld.

                  Comment


                  • #10
                    Mooi sfeerbeeld met goed tegenlicht en voldoende detail in de schaduwen.

                    Comment


                    • #11
                      Licht mooi onder controle , dat heldere vlak rechts onderaan had ik proberen te vermijden
                      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                      Comment

                      Working...
                      X