Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Luxemburg Berdorf

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Showcase] Luxemburg Berdorf

Dagen met heel veel regen is niet ideaal tijdens een weekendje weg maar de natuur is wel mooi groen en er zijn wat watervalletjes.

.
    I put the sexy in dyslexia

Dit watervalletje van de beek mooi vastgelegd. Ik zou de foto onderaan inkorten tot juist onder die grote stenen, dat gedeelte onderaan loopt met teveel aandacht weg en heeft weinig of geen meerwaarde vind ik.

Comment

Mooi vastgelegd.
      De laatste keren dat ik daar was stond er amper water. Zo is toch mooier.
      Vriendelijke groeten,Raf

www.rafvandenbogaert.be

Comment

ik vind hem heel mooi ,vooral de kleuren heel mooi natuurlijk gehouden , en de sluitertijd (altijd smaak ) vind ik hier mooi passend

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door muesli Bekijk bericht
          Dit watervalletje van de beek mooi vastgelegd. Ik zou de foto onderaan inkorten tot juist onder die grote stenen, dat gedeelte onderaan loopt met teveel aandacht weg en heeft weinig of geen meerwaarde vind ik.
          Ik heb je suggestie eens bekeken maar ik weet het zo nog niet. Ik heb dan vooral het gevoel dat de waterval zo tegen de rand plakt.

Oorspronkelijk geplaatst door photogRAF Bekijk bericht
          Mooi vastgelegd.
          De laatste keren dat ik daar was stond er amper water. Zo is toch mooier.
          Zonder water zal het inderdaad wel wat minder zijn maar toen was het toch wat veel. Ze hadden toen dat weekend op verschillende plaatsen in de regio serieus wateroverlast. We waren hier de dag voor deze foto al ter plaatse en toen kon je de vallei niet helemaal doorwandelen want sommige stukken stonden helemaal onder water.​
          I put the sexy in dyslexia

Comment

heel mooi plekje en evenzo mooi vastgelegd

Comment

Working...
            X