Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Een hemel voor insecten + 2e versie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Een hemel voor insecten + 2e versie

    Hier fietste ik vanochtend langs, altijd handig om een telefoon bij je te hebben voor een foto



    #1







    Ik had deze ook gemaakt, dan heb je meer een overzicht, ook een schaduw/licht laag...

    #2




    Rob,
    Last edited by natuurfreak; 24 juli 2024, 15:42. Reden: Nog een 2e versie bijgeplaatst...

  • #2
    toch prachtig he die wilde bloemen , ik ben blij dat men dit meer en meer aantreft ,er groeit toch bewustwording ! knap

    Comment


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
      toch prachtig he die wilde bloemen , ik ben blij dat men dit meer en meer aantreft ,er groeit toch bewustwording ! knap
      Thanks
      Naast dit veld was een oude man aan het werk in zijn groentetuintje. Hij vertelde mij dat dit stukje land veel te slecht was om er nog iets op te verbouwen en ze mogen het vanwege milieu eisen ook niet meer vruchtbaar maken met voedingstoffen. Dit zaad strooien ze elk jaar, hij zei dat dit sterk zaad was omdat het er toch groeide... Nu is het een heel mooi veld voor insecten geworden en dat is ook hard nodig omdat ze het best zwaar hebben, veel nieuwbouw, idd bewustwording


      Rob,

      Comment


      • #4
        mijn voorkeur gaat naar de tweede versie wegens de diepte die goed tot uiting komt.
        mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
        nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
        https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

        Comment

        Working...
        X