Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hellevoetsluis

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Hellevoetsluis

    In het verleden heb ik deze al eens gepost maar vond zelf de bewerking erover ,
    en daarom toon ik deze meer natuurlijke versie ,hoe zeggen ze dit (less is more )
    Graag doorklikken naar scherpe versie

    .



    Dank je wel voor het kijken
    Last edited by bopatje; 25 juli 2024, 20:57.

  • #2
    Mooi licht en compo.

    Comment


    • #3
      Soms kijk je met voortschrijdend inzicht anders naar een foto eerder geplaatst, heel goed dat je deze nieuwe versie heb geplaatst hoewel ik mij de eerste versie niet meer kan herinneren, maar dat doet er ook niet toe, dit is een prachtig beeld met een mooie bewerking...

      Rob,

      Comment


      • #4
        Prachtige opname en bewerking
        Groeten Andre

        Comment


        • #5
          Heel mooie plaat. Knap voorgrond licht.

          Comment


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door natuurfreak Bekijk bericht
            Soms kijk je met voortschrijdend inzicht anders naar een foto eerder geplaatst, heel goed dat je deze nieuwe versie heb geplaatst hoewel ik mij de eerste versie niet meer kan herinneren, maar dat doet er ook niet toe, dit is een prachtig beeld met een mooie bewerking...

            Rob,
            Ja is ook zoiets ,ik weet niet hoe je kan zien welke foto's je al in het verleden hebt gepost ,soms zie ik het bos door de bomen niet meer

            Comment


            • #7
              Deze versie is prachtig ...
              Ook bij mij is de vorige versie niet blijven hangen, de beste en de slechtste beelden blijven mij het meestal

              Antwoordde ik gisteren en ik vergat weeral "reageer" te klikken ...
              De bomen niet zien is vervelender ... je kan dan je hoofd lelijk stoten.
              Als je een eerder dropboxbeeld gepost hebt en de naam van de file behouden zoals die uit het toestel kwam dan kan je die naam hoofdlettergevoelig in zoek intikken ... doe wel eens als ik twijfel
              bedankt om te kijken of te reageren, frans !

              Comment


              • #8
                Mooie sfeer in dit beeld.

                Comment


                • #9
                  heel knap - horizon staat niet recht - maar das puur om de mensen uit hun kot te lokken he
                  Peter
                  mijn website : klik

                  Comment


                  • #10
                    Dank jullie voor de fijne reacties

                    Comment


                    • #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
                      heel knap - horizon staat niet recht - maar das puur om de mensen uit hun kot te lokken he
                      Peter
                      Dank voor de tip ,zo'n grove fout Ik heb het aangepast zonder up

                      Comment


                      • #12
                        Prachtig beeld Patrick
                        Ik zie dat je ondertussen de naam al hebt aangepast ;-)

                        grts
                        Sieg
                        Voor meer foto's ; www.sieg.be

                        Comment

                        Working...
                        X