Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Slaapwel..
Collapse
X
-
-
-
Mooie sfeer weten te scheppen hoor, en dat sikkeltje vind ik altijd zo fotogeniek, ik heb er al zoveel foto's van en toch steeds weer opnieuw ga ik de camera halen als ik dat maansikkeltje zie
Is deze foto gemaakt met een smartphone misschien ? (vanwege de ruis, pixelatie en artefacten in het beeld)
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht(vanwege de ruis, pixelatie en artefacten in het beeld)
Misschien eens teruggaan voor een re-take
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pppictures Bekijk bericht
Ik denk dat dat eerder aan de iso40000 ligt. Heb bij latere beelden de iso teruggeschroefd maar toen was de maan al in een mindere positie.
Misschien eens teruggaan voor een re-take
Moet wel zeggen dat het bij zo een enorm hoge iso dan toch nog wel meevalt ! (of heb je een nulletje teveel getypt ?)
grts
Comment
-
-
Nee, wel degelijk iso veertigduizend. Wel denoise achteraf (maar dat is soms ook een bron van ongewenste artefacten).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pppictures Bekijk berichtNee, wel degelijk iso veertigduizend. Wel denoise achteraf (maar dat is soms ook een bron van ongewenste artefacten).
iso veertigduizend heb ik me nog nooit aan gewaagd, eigenlijk zelfs nog nooit geprobeerd
grts
Comment
-
Comment