Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Blankenberge bij een zakkende zon

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Blankenberge bij een zakkende zon

    Blankenberge by Frans Keustermans, on Flickr
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

  • #2
    Mooi al die verschillende lijnen.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Heel mooi hoor, door alle lijnen in de foto (ook de wolken) word je als het ware de foto ingezogen... goed gezien en in beeld gebracht...


      Rob,

      Comment


      • #4
        Zo mooi, het enige dat hier aan ontbreekt zijn de warme kleuren van een ondergaande zon.
        Beetje vreemd zijn die strakke lijnen rechts in beeld.


        Sony A7II + Carl Zeiss Loxia f/2 50mm + Carl Zeis Vario Tessar FE f/4 16-35mm ZA OSS
        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.​

        Comment


        • #5
          Ik sta op het (wester?)- staketsel en de laagstaande zon breekt door de wolken achter mij , de schaduwen in het zand en op de stenen vond ik wel de moeite om dat op deze manier in beeld te brengen.
          Dat was niet verwacht want 5 minuten eerder was ik nog moeten gaan schuilen. Voor warme kleuren was het wel nog een beetje vroeg.
          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

          Comment


          • #6
            Goed idee om deze om te zetten. Heel mooie wolkenlucht en knap lijnenspel in het zand. Het was zeker de moeite waard om terug te komen na die regenbui.

            Comment


            • #7
              Weer een mooie krachtige zw/w omzetting. Knap!
              Canon EOS R7, Canon 100mm f2.8 macro, Canon EF-S 15-85mm, Canon EF 50mm 1.4, Tamron SP 150-600mm f/5.0-6.3

              Comment


              • #8
                Hele knappe opname en omzetting
                Groeten Andre

                Comment


                • #9
                  Ik vind het lijnenspel super! Als het mogelijk was, zou ik daar meer van in beeld gebracht hebben, en de lucht een veel kleiner aandeel in de foto gegeven hebben. Nu ging mijn aandacht eerst daar naartoe en dan pas naar de lijnen. Ligt wellicht aan mij Mooie foto hoor, misschien heb je nog wel wat meer gedaan met dat lijnenspel?+
                  Grt, Ingrid.
                  Ingrid Vekemans Photography
                  Kleinschalige Fotografieworkshops, Fotosafari's en Privé Coaching
                  http://www.ingridvekemans.com

                  Comment


                  • #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door IngridVekemansPhoto Bekijk bericht
                    Ik vind het lijnenspel super! Als het mogelijk was, zou ik daar meer van in beeld gebracht hebben, en de lucht een veel kleiner aandeel in de foto gegeven hebben. Nu ging mijn aandacht eerst daar naartoe en dan pas naar de lijnen. Ligt wellicht aan mij Mooie foto hoor, misschien heb je nog wel wat meer gedaan met dat lijnenspel?+
                    Grt, Ingrid.
                    Klopt allemaal maar op het moment dat ik pas op de pier was zat de zon achter de wolken, dan regende het wat en ik ging schuilen tegen dat ding (barak of restaurant) dat daar staat en pas toen ik verder was kwam de zon ... ik was daar voorbij en op de terugweg zaten er ook terug wolken voor de zon ...
                    Het was gewoon roeien met de spreekwoordelijke riemen
                    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                    Comment


                    • #11
                      Nu op mijn groot scherm zie ik het heel anders dan eert op mijn smartphone waar ik dacht een aarappelveld te zien (en dit aan zee )
                      Nu zie ik het heel duidelijk en vind het vooral heel speciaal ,maar mijn eerlijk gevoel vraagt om een kleurversie ,miss zal ik anders denken moest ik de kleurversie zien ,wil niet zeggen dat de omzetting niet geslaagd is he

                      Comment


                      • #12
                        knappe waarneming & vastlegging Frans
                        mijn website : klik

                        Comment

                        Working...
                        X