Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sneeuwtapijt van margrietjes

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Sneeuwtapijt van margrietjes

    _DSC6348-bewerkt-bewerkt-bewerkt by Jan Berckmans, on Flickr

  • #2
    Een mooie zachte plaat van een prachtige omgeving, de margrietjes in de voorgrond en de bergen in de achtergrond, heel mooi...

    Rob,



    Comment


    • #3
      De maagrietjes lijken eerder op sneeuwvlekjes... sorry hoor maar een zeer rare bewerking...maar het zal wel aan ons liggen...
      nikon coolpix s9100

      Comment


      • #4
        Dank u Rob voor uw fijne appreciatie.

        Comment


        • #5
          Dat is een mooie!
          groetjes, moniq (BD1321BE)

          A picture paints a thousand words

          Comment


          • #6
            Dank u Moniq

            Comment


            • #7
              Eerst en vooral ik ben niet rancuneus moest je dat denken en de pubertijd ben ik al lang voorbij , ik was vooral geïrriteerd door de manier waarop je antwoord op mensen die het goed bedoelen met je ,maar swat het gaat nu over de foto .
              Doordat ik nu zie dat je toch het verschil kent tussen een foto die niet goed is en een betere ,zal ik terug (eerlijk) reageren op je foto ,maar zodra ik zie dat je opnieuw mensen beledigd is het over en out .
              Deze foto spreekt mij aan omdat ik er een gevoel in zie , de voorgrond is speciaal maar passend met het sombere middenvlak en achtergrond ,de lucht past hier evengoed bij ,
              alleen weet ik niet goed hoe het komt dat de margrieten beetje half verdoken zitten ,is dit een dubbele belichting of zo ? Maar de bewerking is wel passend .

              Comment


              • #8
                Knappe waarneming - maar de bewerking pfff - niet mijn ding hoor
                De lucht bvb - vind je die geslaagd ?
                De naam van het bestand zegt eigenlijk alles : bewerkt van bewerkt van bewerkt van bewerkt van bewerkt ...
                Ergens ga je toch kwaliteit verliezen in al die opeenvolgende bewerkingen - terug opslaan en daarna terug verder bewerken - dat kan niet positief zijn - dat is toch mijn persoonlijke ervaring
                Groet,
                Peter
                mijn website : klik

                Comment

                Working...
                X