Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Molse meren.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Molse meren.

    Toen de zon onderging aan een van de velen meren in Mol.
    Die eenzame zwaan had het aan de stok met heer echtgenoot.
    Aan dat meer komen elke avond drie paartjes slapen en elk hebben ze apart territorium.
    Kleiner vogels hebben eerder een gedeeld territorium.


    Mijn excuses aan alle leden, mijn eerste foto was een poging om de lucht te verbeteren maar is echter deerlijk mislukt
    Hieronder de foto die gepost had moeten worden:



    Last edited by Red Falcon; 1 juni 2024, 08:07.


    Sony A7II + Carl Zeiss Loxia f/2 50mm + Carl Zeis Vario Tessar FE f/4 16-35mm ZA OSS
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.​

  • #2
    Heel knap!

    Comment


    • #3
      Mooie opname.

      Comment


      • #4
        Heel mooie opname ,wat een lucht !

        Comment


        • #5
          mooie plaat, met een fraaie lucht/kleuren en de zwaan maakt het af...

          Comment


          • #6
            Heb hier wat het gevoel dat de weerspiegeling van de lucht niet correct is. Wel een mooie compo
            Groeten Andre

            Comment


            • #7
              sorry, geen beeld te zien Luc
              bedankt om te kijken of te reageren, frans !

              Comment


              • #8
                Wauw, prachtig. Wat een mooie kleuren!
                Canon EOS R7, Canon 100mm f2.8 macro, Canon EF-S 15-85mm, Canon EF 50mm 1.4, Tamron SP 150-600mm f/5.0-6.3

                Comment


                • #9
                  Nu zie ik het, zeer mooi met die prachtige lucht
                  bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                  Comment


                  • #10
                    Mooi

                    Comment


                    • #11
                      Het bovenste deel vind ik zeer mooi met die dreigende lucht en eenzame zwaan. Maar de reflectie in het water toont een blauwe lucht met witte wolkjes. Sky replacement?
                      Nikon D3300 - Nikon D7200

                      Comment


                      • #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door ChristopheC Bekijk bericht
                        Het bovenste deel vind ik zeer mooi met die dreigende lucht en eenzame zwaan. Maar de reflectie in het water toont een blauwe lucht met witte wolkjes. Sky replacement?
                        Goed gezien en ben ook wel benieuwd naar de uitleg
                        Peter
                        mijn website : klik

                        Comment


                        • #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door ChristopheC Bekijk bericht
                          Het bovenste deel vind ik zeer mooi met die dreigende lucht en eenzame zwaan. Maar de reflectie in het water toont een blauwe lucht met witte wolkjes. Sky replacement?
                          Inderdaad de verkeerde foto gepost, de eigenlijke foto is nu zichtbaar.
                          Dank voor de opmerking.


                          Sony A7II + Carl Zeiss Loxia f/2 50mm + Carl Zeis Vario Tessar FE f/4 16-35mm ZA OSS
                          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.​

                          Comment


                          • #14
                            Stukken beter dan uw verwijderde versie, lucht en weerspiegeling vormen nu één geheel. Details in de bomen komen nu volledig tot zijn recht. Mooie update.
                            Groeten Andre

                            Comment


                            • #15
                              Ik vind de update een mooie rustige foto Het enige wat mij opvalt ook bij de vorige versie, is dat de zwaan ietwat donker (ook een beetje grijs) oogt, die zou van mij wel iets lichter/witter mogen), het is toch een beetje de aandachtstrekker van het geheel.... (uiteraard persoonlijke smaak)..

                              Comment

                              Working...
                              X