Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Tulpenveld bij valavond
Collapse
X
-
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtMijn eerste gedacht was "het is iets té"
Maar het weet wel mijn blik vast te houden
Geslaagd dus
Comment
-
-
Indrukwekkend. Bevalt mepersoonlijk nog meer wanneer bovenaan het beeld eindigt bij de hoogste boomtoppen. Ieder zijn smaak hé.mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geyst Bekijk berichtSpeciaal, bevalt me wel. Wil je wat meer vertellen hoe de foto gemaakt is, als je wil tenminste.
Het licht op de tulpen komt voor een groot deel van de maan. De horizonlucht komt nog ietwat helder over door de hdr.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pppictures Bekijk bericht
In het kort uitgelegd: nacht met maanlicht, 14mm lens op statief, sterk naar beneden gericht in portrait, zowel focus stack als meervoudige belichting (hdr), gradientfilter op hemel en voorgrond.
Het licht op de tulpen komt voor een groot deel van de maan. De horizonlucht komt nog ietwat helder over door de hdr.
Verstuurd vanaf mijn CPH2399 met Tapatalk
Comment
-
-
-
Bijzondere mooie opname en bedankt voor je uitleg erbij horend...
Groeten
Freddy
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door chrisvdv Bekijk berichtIs dezelfde foto als 2 jaar geleden. Stond toen ook al in de HoF. Niettemin proficiat met je HoF.
Comment
Comment