Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Eén van de vele
Collapse
X
-
-
Sien toch, het is eens super en weer wat minder.
Een heel mooie compo heb je daar maar de rechtse huizenrij zal voorovervallen.
Het totaal beeld schreeuwt om een tikje meer contrast.
Beetje meer aandacht schenken aan de afwerking aub.
Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.
-
Een mooie compositie met een prima zw omzetting, meer contrast mag zeker....geeft het geheel wat meer pit !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk berichtSien toch, het is eens super en weer wat minder.
Een heel mooie compo heb je daar maar de rechtse huizenrij zal voorovervallen.
Het totaal beeld schreeuwt om een tikje meer contrast.
Beetje meer aandacht schenken aan de afwerking aub.
Maar inderdaad, de omzetting spreekt me ook niet aan. Ik dacht zelfs eerst dat er een soort infrarood-effect geprobeerd was.mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk berichtSorry, maar ik begrijp niet waarom dit in zwartwit moet.
Staan die bomen rechts in bloei, of zijn het de frisgroene lenteblaadjes ?
lensvervorming ,denk eerder dat de huizen zo krom zijn dus dat stoort mij niet ,de omzetting zelf vind ik goed gedaan ,maar ik zou nog eens terugkomen vroeg in de ochtend bvb als er minder volk en fietsen aanwezig zijn want dit stoort dan weer wel (te druk )
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
Eerlijk gezegd vraag ik mij dit ook af , niet alle beelden lenen zich tot een omzetting ,zeker als ik hier denk wat mijn voorganger denkt , bomen in bloesem en frisse lenteblaadjes ,de mooie kleuren van de huizen ?
lensvervorming ,denk eerder dat de huizen zo krom zijn dus dat stoort mij niet ,de omzetting zelf vind ik goed gedaan ,maar ik zou nog eens terugkomen vroeg in de ochtend bvb als er minder volk en fietsen aanwezig zijn want dit stoort dan weer wel (te druk )vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
Comment