Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Le trois marets

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Le trois marets

    Les trois Marets. Een wandeling vanuit Ferme Libert ( Malmedy) van nauwelijks 9 km. Deze rivier zoekt via watervallen, stroomversnellingen en meanders haar weg naar de hoofstroom de Warche.
    Een geweldige uitdaging voor de natuurfotografen.
    _DSC4409-bewerkt-bewerkt-bewerkt-bewerkt-2 by Jan Berckmans, on Flickr

  • #2
    Mooie locatie hoor
    Maar qua opname vind ik het geheel te flets, je hebt geen of amper onderscheid tussen donkere en lichte delen, dus daarmee ook geen punch en contrast in het beeld
    Maar uiteraard is alles kwestie van smaak en zijn er anderen die dit wel mooi vinden

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Sorry, voor mij te flets en veel teveel verscherp dat de ogen pijn doet.


      Sony A7II + Carl Zeiss Loxia f/2 50mm + Carl Zeis Vario Tessar FE f/4 16-35mm ZA OSS
      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.​

      Comment


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
        Mooie locatie hoor
        Maar qua opname vind ik het geheel te flets, je hebt geen of amper onderscheid tussen donkere en lichte delen, dus daarmee ook geen punch en contrast in het beeld
        Maar uiteraard is alles kwestie van smaak en zijn er anderen die dit wel mooi vinden

        grts
        Sieg
        volledig mee eens
        Groeten Andre

        Comment


        • #5
          Zoals de naam van de file het aangeeft: bewerking na bewerking. Op zoek naar een specifiek effect ? Het heeft wel iets, al die puntjes samen met het wegnemen van zwart doet me denken aan een geschilderd tableau. Toch leuk hoor.
          mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
          nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
          https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

          Comment


          • #6
            knappe locatie met veel diepte - de bewerking neigt naar opvallende HDR wat men vroeger wel meer zag
            mijn website : klik

            Comment


            • #7
              Wanneer je ogen pijn doen kan je een zonnebril gebruiken, of zoals ik reeds vermelde gewoon gaan vissen

              Comment

              Working...
              X