Miss kwa foto niet de mooiste ,maar toch wou ik hem delen met jullie , dit is een ijsgrot ,een plaats waar het smeltwater doorstroomt ,dus het onderste is de rivierbedding op de bodem van de gletsjer ,
het was kruipen op handen en voeten om door die spleet te geraken ,fototas kon niet mee omdat je er gewoon niet door kon ,een heel aparte ervaring met gids maar je mag geen claustrofobie hebben ,
om een kleine inschatting te maken hier was de hoogte ong 80 cm .
het mooie was het prachtig ijsplafond ,je kon op sommige plaatsen tot ong een meter diep de structuren in het ijs zien .
een foto nemen was echt niet gemakkelijk omdat het donker was ,mijn hoofdlamp gebruikte ik als hulpmiddel om de grond te verlichten .
graag doorklikken voor de juiste scherpte
.
Dank om te kijken
het was kruipen op handen en voeten om door die spleet te geraken ,fototas kon niet mee omdat je er gewoon niet door kon ,een heel aparte ervaring met gids maar je mag geen claustrofobie hebben ,
om een kleine inschatting te maken hier was de hoogte ong 80 cm .
het mooie was het prachtig ijsplafond ,je kon op sommige plaatsen tot ong een meter diep de structuren in het ijs zien .
een foto nemen was echt niet gemakkelijk omdat het donker was ,mijn hoofdlamp gebruikte ik als hulpmiddel om de grond te verlichten .
graag doorklikken voor de juiste scherpte
.
Dank om te kijken
Comment