Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Reynisfjara Beach (omgeving Vik )

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Reynisfjara Beach (omgeving Vik )

    Normaal is dit één van de gevaarlijkste stranden van IJsland ,
    Het is dan ook de eerste keer dat ik de zee daar zo kalm zag , was bijna niet ruwer dan onze Noordzee .
    In het ander geval zou ik op deze plaats niet hebben kunnen staan

    Graag doorklikken tot je de juiste scherpte ziet



    Dank voor het kijken

  • #2
    Mooi! En inderdaad zeker gevaarlijk daar naar t schijnt met die sneaker waves.

    Comment


    • #3
      Prachtig plaatje!

      Comment


      • #4
        prachtige natuur.
        mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
        nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
        https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

        Comment


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door koeks Bekijk bericht
          Mooi! En inderdaad zeker gevaarlijk daar naar t schijnt met die sneaker waves.
          Die waren er idd op dit moment niet ,enkele dagen later ben ik er opnieuw geweest en ik zou daar zeker niet moeten gestaan hebben , om de zoveel golven komt er dan ene die plots meer dan 20 m voorwaarts wordt gestuwd ,ik heb daar al vele toeren zien gebeuren van onvoorzichtige toeristen die het gevaar uitdagen ,ook eens een ganse groep fotografen die zich onmiddellijk naar de branding begaven om hun statief op te stellen toen ze omver werden gegooid door zo een golf ze hielden er gelukkig een nat pak aan over maar velen hun materiaal (fototoestel enz ) was naar de knoppen ,ieder jaar sterven daar toeristen hoewel het heel duidelijk is aangeduid hoe groot het gevaar is ,daar heerst een beetje gezond verstand de bovenhand !

          Hier zie je een voorbeeldje
          Last edited by bopatje; 12 maart 2024, 17:50.

          Comment


          • #6
            Schitterende sfeer hoor, mooie opname
            Sterke reeks weer aan het neerzetten Patrick, blijkbaar had je weer bijna alles aan je kant

            grts
            Sieg
            Voor meer foto's ; www.sieg.be

            Comment


            • #7
              Prachtig werk hoor!

              Comment


              • #8
                Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
                Sterke reeks weer aan het neerzetten Patrick, blijkbaar had je weer bijna alles aan je kant

                grts
                Sieg
                We mochten niet klagen ,al was het soms hard afzien van het gure weer ,hier was de mooiste dag en daarbij ook het gepaste moment ,maar ook het gure weer vormt een mooie uitdaging om mooie foto's te maken ,maar je moet er iets voor over hebben . Al ben ik zo dankbaar om deze mooie herinneringen te mogen koesteren

                Comment


                • #9
                  Prachtig contrast tussen die oranje gloed en de zwartgrijze lavarotsen.

                  Comment


                  • #10
                    Wat een licht weeral! Prachtig gewoon!

                    Comment

                    Working...
                    X