Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Erbergés Evangéliski

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Erbergés Evangéliski

    Erbergés Evangéliski

  • #2
    Deze vind ik eerlijk gezegd iets minder ,ik kan er mijn vinger niet opleggen ,maar ik vermoed de compo ,ik denk het kerkje en die bocht meer naar links zodat de weg ong onderaan in het midden uitkwam het beeld meer in evenwicht zou gebracht hebben ,ook de lens vervorming speelt een rol . Is geen kritiek hè ,ik ben gewoon eerlijk

    Comment


    • #3
      Hey, bedankt voor je reactie en kritiek is zeker welkom. Ik was nog aan het twijfelen maar hoe langer ik naar het beeld keek, hoe beter ik het zelf vond gezien de lagen in de achtergrond. Maar ik snap wel dat het wringt.

      Comment


      • #4
        de beste stuurlui staan aan wal, maar ik had de kerktoren liefst recht gezien en misschien ook wat minder voorgrond. Maar zoals gezegd: de beste stuurlui ... Ik heb geen ervaring met drones
        mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
        nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
        https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

        Comment


        • #5
          Deze compo kan me niet zo boeien, ook de lens vertekening is spijtig, voor zover ik kan zien aan het beeld zou ik de weg meer links laten vertrekken.....misschien de drone wat laten zakken, ik denk wel dat er daar nog mogelijkheden zijn

          Comment

          Working...
          X