Het trapezium
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Geometrische vorm in de natuur
Collapse
X
-
Labels: Geen
- Likes 3
-
-
De Drone beelden zijn tegenwoordig alom aanwezig en bijna niet meer weg te denken bij de huidige filmbeelden. Het zal weer de kunst gaan worden om het perfecte plaatje te schieten...deze is alvast een zeer geslaagde poging.
Ik verwacht de komende periode een massa aanbod, en dat is leuk voor de spirit van de uitdaging. Ik ben fan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtHeel mooi ,toch altijd speciaal hoe landbouw percelen er van uit de lucht uitzien .Ook speciaal zijn die enkele lijnen die door het land lopen ,net of er iemand met zijn fiets is doorgereden
Mooie afbeelding
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
sober maar heel knap beeld, zeer geslaagd! bij dit soort abstracte beelden denk ik ook altijd aan een vierkant uitsnede, weet neit of dat haalbaar is in deze? misschien een poging waard...de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door stevwout Bekijk berichtsober maar heel knap beeld, zeer geslaagd! bij dit soort abstracte beelden denk ik ook altijd aan een vierkant uitsnede, weet neit of dat haalbaar is in deze? misschien een poging waard...
Comment
-
- Likes 1
Comment
-
- Likes 1
Comment
-
-
Proficiat met je HOF nominatie Tom....
Groeten
Freddy