Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bridge over the river ...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Bridge over the river ...


  • #2
    Zalige opname...heel mooi standpunt....

    Groeten
    Freddy
    https://fredor2.wixsite.com/my-site

    Comment


    • #3
      Doordachte symmetrie.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        hoofdkleur past bij de structuur.
        mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
        nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
        https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

        Comment


        • #5
          Mooie kleuren maar dat voorste deel van die brug is wel erg dominant waardoor het landschap op zich minder tot zijn recht komt ...
          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

          Comment


          • #6
            Vind eerlijk gezegd het voorste ook wat zwaar ,ik denk als je daar boven zou gestaan hebben dat de foto beter zou zijn geweest ,maar ik was niet terplaatse hè ,kleuren zijn wel mooi .
            Wel ook hier hetzelfde vermoed ik ,Foto oogt niet scherp ,maar dit komt waarschijnlijk door de website die je foto uitvergroot ,bij sommige kan je doorklikken om het scherp beeld te zien (zoals bij mij) maar bij velen krijg je een grijs scherm ,ik vermoed als de link van Flickr komt ?

            Comment


            • #7
              Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
              Vind eerlijk gezegd het voorste ook wat zwaar ,ik denk als je daar boven zou gestaan hebben dat de foto beter zou zijn geweest ,maar ik was niet terplaatse hè ,kleuren zijn wel mooi .
              Wel ook hier hetzelfde vermoed ik ,Foto oogt niet scherp ,maar dit komt waarschijnlijk door de website die je foto uitvergroot ,bij sommige kan je doorklikken om het scherp beeld te zien (zoals bij mij) maar bij velen krijg je een grijs scherm ,ik vermoed als de link van Flickr komt ?
              Komt inderdaad van Flickr. Zijn er andere sites waar ik mijn foto's beter op kan plaatsen?
              wat de positionering betreft. Iets hoger was inderdaad beter geweest maar lukte niet. Het eerste was heel stijl waardoor je direct te dicht op het voorste deel van de brug staat.

              Comment


              • #8
                Oorspronkelijk geplaatst door Striker Bekijk bericht

                Komt inderdaad van Flickr. Zijn er andere sites waar ik mijn foto's beter op kan plaatsen?
                .
                Ik gebruik al jaren dropbox ,is wel een beetje zoeken in het begin om hier op het forum plaatsen ,maar als je het zou overwegen wil ik wel via een pb uitleg geven ,ik vermoed dat er ergens ook wel een draadje bestaat hier op het forum ivm plaatsing via dropbox

                Comment


                • #9
                  Mooie structuur. Iets ruimere blik zou inderdaad nog een verbetering kunnen zijn.

                  Comment


                  • #10
                    Mooie symmetrie gekozen, ik vind de opname wel mooi en vooral dan door de dieptewerking en het punt waar je naartoe geleidt wordt
                    Betreffende de magenta kleuren op het hout, is wat kwestie van smaak uiteraard

                    grts
                    Sieg
                    Voor meer foto's ; www.sieg.be

                    Comment


                    • #11
                      Ik zou iets hoger gegaan hebben. Ik vind de twee balken nogal storend voorin. Kleuren en bewerking vind ik wel top.

                      Comment


                      • #12
                        Wel erg mooie locatie met apart bruggetje!
                        vriendelijke groeten, Sien

                        Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

                        Comment


                        • #13
                          Proficiat met mooie HoF.
                          nikon coolpix s9100

                          Comment


                          • #14
                            Knappe compositie en kleurtjes.
                            Proficiat met je HOF!
                            Vriendelijke groeten,Raf

                            www.rafvandenbogaert.be

                            Comment


                            • #15
                              Proficiat
                              grt
                              Gerrit

                              Comment

                              Working...
                              X