Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

House for Sale

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] House for Sale

    Het waterpeil van de Demer flirt doorheen ons landschap terwijl ik bij het zien even wegdroom naar Lucifer...1975 House for Sale...
    _DSC2639-bewerkt-bewerkt-bewerkt-bewerkt by Jan Berckmans, on Flickr

  • #2
    Leuk beeld maar niet het ideale moment om te verkopen
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

    Comment


    • #3
      knap beeld - wel opletten dat je het noorden niet verliest in de vele opeenvolgende bewerkingen
      mijn website : klik

      Comment


      • #4
        knappe opname...alleen spijtig dat je hem zo groot post ...moet al scrollen over mijn 27" screen...

        Groeten
        Freddy
        https://fredor2.wixsite.com/my-site

        Comment


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
          knap beeld - wel opletten dat je het noorden niet verliest in de vele opeenvolgende bewerkingen
          Inderdaad, vooral de kleuren gaan een beetje alle kanten uit, dat is het meest opvallende

          Wel heel apart om dit met zoveel water te zien, zeker omdat je verwacht dat het een ondergelopen weide betreft maar de stroming onderaan lijkt wel een wilde rivier

          grts
          Sieg
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

          Comment


          • #6
            Mooi, bewerking vind ik toch wel geslaagd.

            Comment


            • #7
              De stroming...3 gigantische buizen die het Demer water een plaats geven in het overstromingsgebied ....het was er gewoon....sorry

              Comment


              • #8
                deze vind ik toch wel mooi ,alleen alleen heb je het verloop wat te diep doorgetrokken want de toppen van de bomen zijn ook verdonkerd ? Het was waarschijnlijk de bedoeling de lucht te verdonkeren maar je hebt de kruinen van de bomen ook meegenomen ,het kan ook zijn dat je niet zo goed met PS overweg kan om dit te vermijden

                Comment

                Working...
                X