Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Blauw, grijs, bruin en wit, de ideale kleuren om een sfeervolle foto te maken. Het takje vind ik een speels element in de foto maar heeft verder geen meerwaarde.
grt
Gerrit
Mooi beeld, maar dat takje moest er niet bij voor mij.
volledig akkoord ,volgens mij is dit poollicht dat ik zie ,dan zou ik ook mijn voorgrond wat meer in nachtelijke sfeer afgewerkt hebben ,dus iets donkerder .Maar het is wel een mooie foto van een mooie omgeving .
volledig akkoord ,volgens mij is dit poollicht dat ik zie ,dan zou ik ook mijn voorgrond wat meer in nachtelijke sfeer afgewerkt hebben ,dus iets donkerder .Maar het is wel een mooie foto van een mooie omgeving .
Ik vind het een beetje gekke combinatie van licht. De bergen in volle zon. De voorgrond in een soort kunstmatige nacht. HDR? Of Gradual ND filter omgekeerd?
Heel mooi in beeld gebracht al mocht het geheel wel wat donkerder zijn aangezien het nacht is
Mij persoonlijk stoort het boompje helemaal niet en brengt zelfs wat evenwicht in het beeld
Comment