Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Schieffentümpel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Schieffentümpel

    Schieffentümpel


  • #2
    Knappe compo - voor het water had zou ik de sluiter wat korter nemen
    Maar rechts had je nog geen licht genoeg precies
    mijn website : klik

    Comment


    • #3
      Mooie compo, maar ik had graag wat meer actie n het water willen zien, dus niet een lange sluitertijd
      http://www.photo-patricske.be
      Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

      Comment


      • #4
        Volg bovenstaande.

        Comment


        • #5
          Ja die sluitertijd is echt smaak sommige zijn fan van dit soort water ,ander gedeeltelijk en nog anderen totaal niet ,ik behoor bij gedeeltelijk ,ik zie graag een wat langere sluitertijd maar met nog beweging in het water ,dus niet zo lang als hier ,ook zou het mooi geweest zijn moest je onderaan iets minder hebben en meer bovenaan ,vooral omdat ik zie dat er mooi licht uit het bos komt ,daar had ik liever wat meer van gezien .mijn mening hè

          Comment


          • #6
            Voor het schuim mooi in beeld te krijgen in de rechterhoek van de foto mag je best zo een lange sluitertijd gebruiken. Voor de waterval zelf zou ik ook een kortere sluitertijd gebruiken ( 1/2 sec ong ).
            Probeer de volgende keer verschillende sluitertijden te gebruiken en combineer deze foto's ( beetje zoals een hdr )
            Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

            Comment


            • #7
              Oorspronkelijk geplaatst door lieven lens Bekijk bericht
              Probeer de volgende keer verschillende sluitertijden te gebruiken en combineer deze foto's ( beetje zoals een hdr )
              Dank voor deze tip ,zal ik zelf ook eens uitproberen

              Comment


              • #8
                ik wilde eigenlijk net schrijven niet echt mijn ding...maar volg toch met gezonde interesse de opmerkingen hier....

                Groeten
                Freddy
                https://fredor2.wixsite.com/my-site

                Comment


                • #9
                  Mooi licht vanuit het bos, daar mocht voor mij wat meer ruimte geweest zijn
                  De sluitertijd is wel heel lang gekozen, iets minder zou ik beter vinden al houd ik wel van lange sluitertijden maar deze is toch te lang

                  grts
                  Sieg
                  Voor meer foto's ; www.sieg.be

                  Comment


                  • #10
                    De opmerkingen over de sluitertijd kan ik wel volgen.

                    De opening tussen de rotsen vind ik "storender".

                    grts
                    Kurt

                    Comment


                    • #11
                      Ik volg met alles Met lange sluitertijd heb ik niet zo veel ervaring mee maar ik volg wel dat het misschien iets te is. De hoek geeft echter wel een mooi effect vind ik zelf.
                      Eigenlijk staat alles erop dus ook de brug maar door sterk tegenlicht heb ik na veel bewerken er toch niks geslaagd van kunnen maken.
                      Bedankt voor alle reacties alleszins!
                      Zeker ook de tip om foto's te combineren.

                      Comment


                      • #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door TomBelgium Bekijk bericht
                        Ik volg met alles Met lange sluitertijd heb ik niet zo veel ervaring mee maar ik volg wel dat het misschien iets te is. De hoek geeft echter wel een mooi effect vind ik zelf.
                        Eigenlijk staat alles erop dus ook de brug maar door sterk tegenlicht heb ik na veel bewerken er toch niks geslaagd van kunnen maken.
                        Bedankt voor alle reacties alleszins!
                        Zeker ook de tip om foto's te combineren.
                        de sluitertijd is inderdaad een keuze die je maakt
                        zelf hou ik wel van een langere sluitertijd
                        als je er een ruimer beeld van had genomen kwam die nog beter tot zijn recht
                        jammer dat het met de brug niet gelukt is want die is prachtig
                        Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                        Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

                        Comment

                        Working...
                        X