Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vestrahörn +Update

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vestrahörn +Update

    Ik blijf nog eventjes in winterstijl posten

    Graag doorklikken voor scherpe versie



    Update ,dank Frans voor de tip










    Eerste versie





    Dank om te kijken
    Last edited by bopatje; 27 december 2023, 13:59.

  • #2
    Mooi met die dreiging in de lucht en het lokale licht wat benadrukt wordt door de mooie afwerking
    Persoonlijk vond ik degene die je indertijd van deze locatie postte toch mooier, ik meen dan daar de bergketen volledig op stond
    Maar in ieder geval wederom een indrukwekkende opname

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      De heuveltjes op de voorgrond tonen een mooie inleiding naar de bergketen op de achtergond!
      BD0681BE -
      Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

      Comment


      • #4
        Whauwwwwww, heel hard maar zo natuurlijk en mooi.
        Sony A7II + Carl Zeiss Loxia f/2 50mm + Carl Zeis Vario Tessar FE f/4 16-35mm ZA OSS
        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

        Comment


        • #5
          Ik kan de reactie van Sieg ivm de compositie wel volgen maar verder wel een topplaat zenne.

          Groetjes
          Kurt

          Comment


          • #6
            Een indrukwekkende herinnering

            Comment


            • #7
              Geweldige opname !
              Die misschien nog mooier zou worden als je de bergketen wat verzachtte door misschien daar het contrast wat te verminderen, dan krijg je een soort van krachtlagen en beeld van krachtig vooraan, wat zachter daarachter (dat rijmt ) en nog zachter in de wolken ... zo beeld ik het mij nu in hé
              en helemaal vooraan zou ik dat streepje pad of weg of wat het is weglaten, die steentjes hoeven niet voor mij.
              bedankt om te kijken of te reageren, frans !

              Comment


              • #8
                Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
                Geweldige opname !
                Die misschien nog mooier zou worden als je de bergketen wat verzachtte door misschien daar het contrast wat te verminderen, dan krijg je een soort van krachtlagen en beeld van krachtig vooraan, wat zachter daarachter (dat rijmt ) en nog zachter in de wolken ... zo beeld ik het mij nu in hé
                en helemaal vooraan zou ik dat streepje pad of weg of wat het is weglaten, die steentjes hoeven niet voor mij.
                Dank voor de tip Frans ,ik sta er helemaal achter ,vind het zelf een verbetering ,nu komt die speciale voorgrond er veel mooier uit en krijg je een zachter beeld

                Comment


                • #9
                  Ok, tof dat je mijn kronkels volgt ! in de eerste versie was het meteen een gevecht voor de aandacht tussen voorgrond en middenplan,
                  nu kan je rustig je blik over het beeld laten glijden (ikke toch )
                  bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                  Comment


                  • #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
                    Ok, tof dat je mijn kronkels volgt !
                    Dit zijn kronkels van ervaring Frans

                    Comment


                    • #11
                      Alweer een topplaatje Patrick! Dat wegwerken van dat wegje op de voorgrond is inderdaad nog een verbetering. IJsland biedt een onuitputtelijke bron voor fotografen. Die zwarte lavaheuveltjes op de voorgrond bieden een mooie inleiding naat het imposante gebergte achteraan en zorgen voor mooie diepte.

                      Comment


                      • #12
                        dank iedereen voor de fijne reacties en nu op naar het nieuwe jaar

                        Comment

                        Working...
                        X